Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe vervoer jij je boog tijdens een shtf?


Aanbevolen berichten

Wanneer er GEEN shtf is, mag je je boog enkel gedemonteerd (handboog, longbows) of degelijk verpakt (crossbow, compound) vervoeren, dat weet iedere schutter.

 

Maar hoe vervoer jij je boog tijdens een shtf situatie?

Mijn recurve van 70" kan ik niet even zo 'om doen' als ze op tv ze altijd vervoeren. En eigenlijk vind ik dat ook niet echt veilig.

Maar om nu naast mijn bob ook een koffer/trolley (ik heb geen rugzak) mee te nemen zie ik ook niet zitten.

 

Hoe was jij dat van plan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ik heb een mooi pistoolkruisboogje met safety, dus waarschijnlijk gespannen in mijn handen voor zelfverdediging(aan het begin WSHTF tijdens bug out situatie)

maar als ik hem gewoon mee wil nemen naar bijv. een BOL en ik moet langs iets van een controlepost dan gaat hij gewoon in mijn tas in 3 delen:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 4 weken later...

Beste Max. Op dit forum hebben we enkele regels die te maken hebben met het burgerlijk wetboek. Helaas hebben ze deze regels moeten invoeren omdat met name op het gebied van wapens erg vaak de grens van het toelaatbare werd op gezocht en of overschreden. Ik denk dat als het op een semi openbaar forum gaat hebben over gijzelen ( met andere woorden de vrijheid van andere mensen gaat ontnemen) onder bedreiging van een wapen ( wat een boog zeker is) je op de grens bevindt. Naar mijn mening er zelfs over heen maar ik ben de beheerder niet van deze groep dus dat moet de beheerder zelf maar beoordelen.

Maar even het burgerlijk wetboek en forum regels aan de kant, dan lijkt het me nog steeds geen goed idee om jouw spullen ( wat al niet veel is omdat je zegt dat je licht gepakt reist )

aan een ander te geven. Je kan nooit de hele tijd opletten en je loopt het risico dat je straks niks meer hebt. Ik zou gaan voor licht, snel en onafhankelijk reizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...