Ga naar inhoud
GENEGEERD

watervoorraad 5l opvouwbaar


lewieke

Aanbevolen berichten

Een leuk DIY en budgetidee tijdens deze warme zomer. Ik kocht begin deze maand een partybox met rode wijn. Voor 5l betaalde ik net geen 16€, de wijn was echt lekker. De wijn blijft 2 maand goed en je kan er elke dag een glaasje, of zelfs meerdere uit tappen. Dat is de fun van het verhaal. Als je box leeg is heb je een prima waterzak. Die kan je gewoon vullen langs het kraantje. Je zet het open en houdt het onder de kraan, of onder water, of je sluit er een slangetje op aan. Ik hou de zakken alvast bij en aangezien mijn vaatje leeg is, haal ik er morgen een ander. Preppen kan toch fijn zijn en 't kost geen ruk als je toch graag n wijntje drinkt.

 

Het DIY deel is dat je de wijn soldaat maakt.

 

Partybox_5L_Blygedacht_Zuid_Afrika_ro#

 

Het lukt me niet om hier gewoon een foto te plaatsen. Legt iemand het uit ?

 

Prep ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@lewieke dat is een mooie diy zeg grinnz dronken preppen is weer wat anders hahaha:p

 

maar in antwoord op je vraag is simpel als je iets hier op het forum zet zie altijd dit staan

 

1010832_617588451608204_480692266_n.jpg

 

helaas werkt deze link alleen met een url dus wil je het plaatsen zoek het plaatje op, op het internet dan met de rechtermuisknop erop klikken dan zie in het midden het urladres staan deze kopieren.

 

dus als volgt:

 

1) maak op dit forum je post. (over wat dan ook)

2) klik op het icoontje waar de rode pijl onder staat.

3) open een nieuw tabblad en zoek op het net naar je plaatje (zie hierboven hoe en wat)

4) terug naar het forum en plak de url en druk op ok

5) je plaatje staat nu in je post

 

graag antwoord met je plaatje weet ik gelijk of het je gelukt is en btw welkom in m'n groepje

 

Hamster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...