Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kamperen - 2013 - Datums


Gast Heksenboot

Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot

Flevo

 

19 t/m 21 Juli

 

Vlaanderen

 

9 - 10 - 11 - 12 augustus

 

Noord Brabant - Gilze

 

20 - 21 - 22 september

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 maanden later...

hoi iedereen,

 

Ik ben hier nieuw en ben de site nog aan het ontdekken en verkennen. Tot nu toe voelt het alsof ik als kind in een snoep/speelgoed winkel ben binnengelopen. Wauw echt super tot nu toe, helemaal van het 'shelter camping;, geweldig idee, ben blij dat ik wat meer gelijkgestemden zal ontmoeten hier, want ben het gelach van familie en vrienden over mijn prep mania een beetje beu..in ieder geval. ik ben heel blij en zal mijn best doen om de nodige of zo veel mogelijk info zelf te vinden en te vergaren hier op de site en weet wel 1 ding zeker, jullie zullen nog van me horen/lezen. mocht er iemand nog tips en of id-tjes hebben voor mij, dan zijn die graag welkom. ps special thanx aan McGi of MacGee of iets dergelijks (ben vergeten te vragen hoe je het spelt) voor het verwijzen naar deze site. Ik ben je heel heel dankbaar vriend en misschien kan je een keertje bij me thuis langskomen voor wat leuke babbels en wat demo's van wat ik heb...

mvg SurvivalMania

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update/Blik op de Toekomst.

 

Wat ik alvast kan zeggen, is dat pas begin volgend jaar de vaste plekken voor SC's compleet zijn.

Als iedere regio zijn vaste lokatie heeft, hoeft er minder gereisd te worden. Alleen de Die Hard Reizigers, zullen dan overal hun neus laten zien.

Drenthe, Midden Nederland en Brabant, (Zeeuws) Vlaanderen, zijn nu voorzien van een vaste plek waar gekampeerd kan worden.

Randstad (Den Haag/Rotterdam/Dordrecht) heeft een leuke meeting-lokatie in de Biesbosch.

SC Noord Holland wordt al aan gewerkt.

Stiekum hoop ik nog op een SC Ardennen, die een week duurt.

En een Landelijke Prepper Dag, waar @Wonderland zijn hart kan ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...