Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe bereik jij de BOL ?


Gast CrossbowClan

Aanbevolen berichten

Laten we uitgaan van het 'worst case scenario'... alle electronica is uitgevallen, chaos in de steden en op de wegen, mensen plunderen en roven.:mad:

De dichtsbijzijnde BOL is in Flevoland, en ik ben in Rotterdam.

Dat betekent dus dat ik, met mijn kinderen en ex (hun moedertje), ruim 200km. moet lopen :eek:, waarbij ik weing gebruik kan maken van de bestaande wegen.

Ik probeer daarom mijn kids aan te leren dat ze per dag 20km. kunnen afleggen met al hun gear. Slechts 20km. want dan heb je nog voldoende tijd om te zorgen voor een goede nachtrust (slaapplek bouwen, volle maag, vuurtje indien niet onveilig).

 

Als voorbereiding wil ik de route vantevoren verkennen met gebruikmaking van (staf)kaarten. Ook is het mogelijk om op die route spullen te begraven zodat je op bepaalde plekken weet dat daar bijv. voedsel/water/hulpmiddelen liggen te wachten.:cool:

Onderweg kunnen we afspreken met andere preppers die ook op weg zijn naar de SC... samen sta je sterker. Maar vooraf afspraken daarover maken is lastig, want er kan van alles tussenkomen.

 

Dus, samenvattend, hoe zorgen we ervoor dat we allen veilig en wel, en binnen een bepaalde tijd, op de BOL komen ?:confused:

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

Martin, hopelijk zijn wij al die toestanden voor, als goedvoorbereide mensen.

Dus vertrekken voordat de echte ellende (met bendes) begint.

De beste prep is nu al verhuizen. Nog beter: zelfvoorzienend ver weg.

 

Vaste SC BOL's. Wordt aan gewerkt.

Preppernetwerk. Wordt aan gewerkt.

 

Routes afspreken via normale communicatie lijnen.

Vandaar: eerst elkaar leren kennen. Dan gegevens uitwisselen.

 

Dus first things first. Als we eenmaal vaste BOL's hebben en elkaar kennen, wordt het eenvoudiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...