Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepper zaken


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat betreft zaken die survival/prep-spullen verkopen heb ik persoonlijk zeer goede ervaringen met Benscore in Rotterdam-centrum (vroeger Dump2000).

Helaas wordt er ook troep verkocht, maar de medewerkers zullen dat ook eerlijk tegen je zeggen als je ernaar vraagt. Mijn ervaring is dat de medewerkers goed weten wat ze verkopen (dus geen nietswetende studenten), en ik heb al meerdere dingen later weer geruild zonder dat ze daar ook maar een beetje moeilijk over deden.

 

Ik bestel er ook vaak spullen die ik dan 4 weken later kom halen, want verzending beneden 100 euro kost verzendkosten. Ik kijk dan gewoon in hun webshop wat ik hebben wil en bel ze of ze dat voor mij apart willen leggen. Zo weet je ook zeker dat ze het in huis hebben wanneer je gaat, want als ze het product niet hebben op het moment dat je belt bestellen ze het en hebben ze het een paar weken later zeker. Kost allemaal niks extra's.

 

Dus al met al een aanrader.

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip. In de voorstraat in Dordt vlakbij zaadhandel vreeken zit een dumpzaak maar die is niet helemaal je dat.

De verkoper loopt continue achter je aan, alsof je wat wilt stelen, even goed rondkijken en denken en ideetjes opdoen

is er weinig bij. Ik zal eens kijken bij die site die je noemt..Nog steeds niks dichtbij gevonden wat echt goed is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind de eigenaar van wings dump in Spijkenisse ook altijd erg leuk. Voorheen zat hij ook in Vlaardingen en daar kwam ik al jaren regelmatig.

Morgen na het werk gelijk maar eens bij de dump in Dordrecht kijken. Zeker nu ze nog open zijn. Is dit dezelfde dump die Samurai beschrijft?

Dan breng ik ook gelijk een bezoekje aan vreeken:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Heb eens op bee-prepared.nl zitten kijken en volgens mij zitten ze in:

 

Bee-prepared

D. van Dooren BV

Cockeveld 8

5672 AE Nuenen NL

 

Weet nu even niet waar nuenen ligt, maar niet in Dordt, ver weg?? ;-)

 

Ik heb op de website van wings dump gesnuffeld, zie een groot aanbod, het leuke

is dat als je wat ziet op de website je daarvoor naar de winkel kan om uit te testen of te bekijken,

het is toch anders zo in het echie..

 

Zo aan jullie reviews te lezen is wings dump de manier om zowel via webshop als live een beetje af te stemmen,

als het om afstand en reistijd gaat.

De dump in de voorstraat van Dordt zou een af en toe langs gaan zijn als ik naar snoepwinkel Vreeken ga..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...