Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuw in de groep


bjo1998

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb mij zojuist aangemeld op deze groep en vond het leuk gelijk een en ander te delen.

 

Hieronder mijn collectie zoals die was in 2009, ondertussen zijn er aantal weg en bijgekomen: waaronder een cold steel kukhri magnum machete, leatherman CS4, nog wat opinels, böker magnum elk hunter, buck ranger 112, kershaw skyline, een sanrenmu, spyderco tenacious, victorinox signature lite, SOG magnadot en wellicht nog wat. Even geen zin een nieuwe groepsfoto te maken :)

Kershaw Leek is verkocht (vond punt te kwetsbaar) en wat andere mesjes zijn gesneuveld / weggegeven. Geen high-end collectie maar ik vind het leuk alhoewel ik er wel aan denk wat te gaan uitdunnen, wie heeft zoveel messen nodig :) Aan de andere kant kun je het zien als barter materiaal voor een SHTF, dus nou ja, ik kijk wel.

Aan de bovenkant van de foto zie je twee bajonetten, geërfd van mijn opa die altijd beweerde dat deze van het verzet afkomstig waren, ik weet niet of dat echt klopt. Bovenste hoort bij de bekende K98 Karabiner en de onderste zou horen bij de Lee-Enfield No. I Mk. III (SMLE).

 

 

r8y33r.jpg

 

Verder heb ik nog wat Buck jaarcodes die jullie wellicht niet kennen tot 2010:

 

adc3n9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Beste AWOL,

 

De reden dat deze groep niet zo actief is, is omdat het helaas niet mogelijk is alle features van het forum ook te implementeren in de Groepen. Zodoende kan men zich hier ook niet subscribe'en op een draad en men ook niet iemand quoten of notify'en door middel van een @penstaartje. Mensen krijgen dus ook geen melding als hier een nieuw bericht geplaatst wordt. Dat is volgens mij de voornaamste reden waarom de Groepen niet zo actief zijn. Evengoed hartelijk welkom. Ikzelf ben een tijdje MIA geweest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Joris, ja ik ben mij daar bewust van maar zoals je ziet ben ik iemand de met enige regelmaakt checkt of er wat gebeurd in deze groep. Maar goed ik ben vooralsnog ook maar lid van alleen deze groep dus dat scheelt.

Dank voor je welkom en natuurlijk welkom terug voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...