Ga naar inhoud
GENEGEERD

Antibiotica & morfine kopen


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ET wat je nu aanhaalt tramadol ed heeft niets te maken met opiaten omdat het niet onder de wet valt

probeer maar eens oxi-contin of oxi-condon te krijgen dat zijn de ECHTE piijnkillers

en anti voor een druiper is niet het zelfde als voor een longontsteking

dus houd de verkooppraatjes aub voor je daar is niemand bij gebaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe goed de bedoelingen ook zijn om bepaalde geneesmiddelen te bemachtigen voor het geval dat....zijn dokters en apothekers toch erg terughoudend met internetrecepten.

Ten eerste wordt antibiotica veel te vaak gezien als wondermiddel en worden bijwerkingen en andere negatieve effecten over het hoofd gezien. Dodelijke allergische reacties komen ook voor,

ik heb 1x een dood jong meisje gehad, 21 jaar, verkeerde anti biotica, en een vriend en collega heeft 2 mensen aan de beademingsapparatuur gehad van een normale dosis tramadol (dus NIET een overdosering, maar gewoon twee pilletjes....).

 

Alles heeft een risico, maar goed inlezen in de materie, overleggen met je huisarts, (zijn wel voorzichtige lui en staan niet te trappelen om zonder directe medische noodzaak medicatie uit te schrijven, maar overleggen kan nooit kwaad) en ikzelf als huisarts zou, indien een snuggere vogel mij zou vertellen dat hij prepper is, wel open staan voor het samen opstellen van een plan cq afspraken maken over medicatie. Maar dan moet ik het wel uit kunnen leggen.

 

Ik heb net even een onderzoekje gedaan en het telefoonnummer op de site gebeld. Na een vragenlijst die je kunt invullen waarbij je natuurlijk kunt liegen dat je barst, worden de medicijnen opgestuurd (waarbij je niet 100% zeker weet of het originele middelen betreft!!), het snelste gaat de dokter naar het recept kijken als je met de Creditcard wappert, als je geld overmaakt gaan er daaaagen overheen....klinkt ook niet vertrouwenwekkend.

 

Iedereen moet zelf weten wat hij/zij beslist, maar van pijn ga je niet dood dus tramadol of morfine is aardig, maar niet noodzakelijk. Antibiotica ligt wat anders, maar dan moet je tenminste 3 verschillende soorten in huis hebben om goed voor de dag te kunnen komen, en dan ook weten bij welke indicatie je wat gebruikt. Dus met wat doxy ben je er niet....dan ook nog amoxy en bijv zithromax, liefst ook nog flagyl en nitrofur....etc, en adrenaline tegen allergische reactie, atropine tegen gifgas, ciproflox tegen antthrax....

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf een tijdje terug een doxycycline kuur gehad tegen lyme, lijkt me niet verkeerd wat doxycycline op voorraad te hebben, aangezien teken best een gevaar kunnen zijn met een shtf waar je veel tijd in de bosjes doorbrengt ;)

 

dat hele Lyme gedoe is een farce, een wassen neus, een boel flauwekul....er zijn nog zo'n tien andere ziekten van teken, en ter illustratie hebben we honderden jagers en boswachters, nou die lui hebben echt niet allemaal Lyme anders was er niemand meer die door het bos liep. De volgende die over Lyme begint op dit forum wordt uitgelachen.

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt af van waar je je allemaal begeeft. Ik ken echter twee Hongaren die door een tekenbeet de ziekte van Lyme hebben opgelopen, een ervan is er nu immuun voor geworden (knap he, een goed afweersysteem),

de andere wordt met goed succes behandeld, maar beiden hebben daardoor jarenlang gesukkeld met hun gezondheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ET wat je nu aanhaalt tramadol ed heeft niets te maken met opiaten omdat het niet onder de wet valt

probeer maar eens oxi-contin of oxi-condon te krijgen dat zijn de ECHTE piijnkillers

en anti voor een druiper is niet het zelfde als voor een longontsteking

dus houd de verkooppraatjes aub voor je daar is niemand bij gebaat

Partizan er werd hier ooit de vraag gesteld wat zit er in je BOB? Toen ik Tramadol vernoemde werd ik op de vingers getikt dat dat op de opium lijst staat. Nu of dat wat je koopt via internet ook Tramadol is betwijfel ik heel sterk. Maar mijn persoonlijke ervaring is dat dat toch een degelijke pijnkiller is.

En als ik mijn dokter mag geloven is de volgende stap eigenlijk morfine, misschien dat KS daar meer over weet. Ikke toch blij dat ik dat in huis heb.

Groetjes Chinaka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Partizan er werd hier ooit de vraag gesteld wat zit er in je BOB? Toen ik Tramadol vernoemde werd ik op de vingers getikt dat dat op de opium lijst staat. Nu of dat wat je koopt via internet ook Tramadol is betwijfel ik heel sterk. Maar mijn persoonlijke ervaring is dat dat toch een degelijke pijnkiller is.

En als ik mijn dokter mag geloven is de volgende stap eigenlijk morfine, misschien dat KS daar meer over weet. Ikke toch blij dat ik dat in huis heb.

Groetjes Chinaka

 

Chinaka,

Partizan heeft gelijk.

Tramadol is een morfineachtige pijnstiller,het heeft een sterke pijnstillende werking.

Tramadol zorgt ervoor dat het signaal in de hersenen niet of minder sterk aankomt. Hierdoor voel je de pijn minder en reageer je er rustiger op.

Tramadol is sinds 1977 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar onder de merknamen Tramagetic en Tramal en als het merkloze Tramadol.

Het is te verkrijgen in tabletten, bruistabletten, tabletten met vertraagde afgifte, capsules,

capsules met vertraagde afgifte, druppels, zetpillen en injecties.

Tramadol wordt ook gebruikt in combinatie met paracetamol, onder de merknaam Zaldiar vrij verkrijgbaar .

Je verkrijgt Tramadol bij de huisarts op recept maar je kunt het online tegenwoordig ook zo kopen.

Tramadol valt in NL dus ook niet onder de opiumwet

Groetjes J.I. nurse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chinaka,

Partizan heeft gelijk.

Tramadol is een morfineachtige pijnstiller,het heeft een sterke pijnstillende werking.

Tramadol zorgt ervoor dat het signaal in de hersenen niet of minder sterk aankomt. Hierdoor voel je de pijn minder en reageer je er rustiger op.

Tramadol is sinds 1977 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar onder de merknamen Tramagetic en Tramal en als het merkloze Tramadol.

Het is te verkrijgen in tabletten, bruistabletten, tabletten met vertraagde afgifte, capsules,

capsules met vertraagde afgifte, druppels, zetpillen en injecties.

Tramadol wordt ook gebruikt in combinatie met paracetamol, onder de merknaam Zaldiar vrij verkrijgbaar bij het Kruidvat

Je verkrijgt Tramadol bij de huisarts op recept maar je kunt het online of bij het kruidvat tegenwoordig ook zo kopen.

Tramadol valt in NL dus ook niet onder de opiumwet

Groetjes J.I. nurse

Nurse wie gelijk heeft of wie niet is voor mij niet zo belangrijk. Heb even het antwoordt opgezocht betreffende tramadol in mijn BOB het kwam van KS.

Ik vind dat een werkende pijnstiller wanneer het gangbare niet werkt. Nu las ik even terug en zag bij Partizan Tramadol ED staan. Ik heb Tramadol EG en nee niet vrij verkrijgbaar in Belgie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ks

Ik had het zojuist nog ergens gelezen maar kan het niet terug vinden.

Bij de apotheek of drogist kun je het zonder recept kopen dit is dan wel een lagere dosis dan die je normaal van de huisarts krijgt

Het leek mij eerst ook wat onwaarschijnlijk dat het bij de kruidvat te koop was.

Ik heb mijn bericht aan gepast om geen valse hoop te kweken, als ik het gevonden heb kom ik er op terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...