Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waar prep jij voor?


homerun

Aanbevolen berichten

Dus je bent een prepper, maar waar prep jij nou voor?

Welke situatie gaat er gebeuren WSHTF?

 

Ik zelf probeer te preppen op een situatie waarin de overheid niet meer voor ons kan zorgen, al dan niet tijdelijk of permanent.

Ik probeer op mijn BOL een voedsel voorraad aan te brengen en zelfvoorziening te creëeren.

Mijn BOB moet ervoor zorgen dat ik daar (lopend) binnen 72 uur kan komen.

 

Momenteel ben ik bezig met mijn BOB en een beginnende gemeenschap op te zetten in combinatie met mijn BOL :)

Daarna ga ik stockpilen en langzamerhand mijn skills uitbreiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Dat het huidige economisch systeem niet houdbaar is dat is volgens mij wel een gegeven dus daar bereid ik mij momenteel dan ook op voor. Daarnaast kan je rekening houden met scenario's die daar parallel aan lopen. Voedsel/drinkwater/energie of stroomtekort, geen of onbetaalbare brandstof, algeheel geweld&chaos etc. Een epidemie of nuclear scenario is in mijn ogen alleen een kwestie van het aanschaffen van wat extra bescherming in de vorm van meet apparatuur/suit en shelter en aangezien ik dit als minst waarschijnlijk scenario zie richt ik me hier (nog) niet op maar hou m'n ogen wel open voor eventuele goede budgetdeals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

ik prep om mezelf (en mijn gezin) te kunnen voorzien in alles wat nodig is op een moment dat we niet meer kunnen rekenen op de regering (instorting van de economie, een vorm van oorlog, ineenstorting van de samenleving, een aanval van buitenaardse zombie koeien:p). gewoon alles waarbij ik voor mezelf zou moeten zorgen zonder enige hulp van andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast survivalman010

ik prep voor een paar dingen ik prep

voor dat de groot machten te bazig vorden en samen de kleineren landen in wil nemen.

ik berijd mezelf voor een economische instorting.

en voor aliens oke dat laatste klinkt gek maar denken jullie nou echt dat er nergens in het universum een planeet is met leven misschien net zo inteliegent als wij of nog inteliegenter

dan wij

daar prep ik voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

ik prep algemeen omdat we in interessante tijden leven , we zitten met een economische crisis maar is dat ons grootste probleem?

ik weet het niet ; we hebben oorlogen, opwarming van de aarde maar ook virussen zoals ebola, mers,....

keren terug nu onze antibiotica door onverantwoord gebruik ineffectief zijn geworden

dus wat er gaat gebeuren weet niemand maar

ik weet wel dat er iets gaat gebeuren

en daarom prep ik

mvg Bjorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik prep voornamelijk om niet meer afhankelijk te hoeven zijn van de mens gemaakte faciliteiten om ons heen, zodat als er iets (geen specifiek scenario) gebeurt dat ik in ieder geval voor mijzelf en misschien nog wat anderen kan zorgen.

Btw, @survivalman010 en @Gebruikersnaam, ik heb er vertrouwen in dat aliens bestaan, dat hier leven is ontstaan geeft een vrij grote kans (gezien "the mind boggling amount of planets" die zich in het universum bevinden) dat het ergens anders ook gebeurt... of er technologie bestaat die hen van daar naar hier transporteert, dan moeten ze wel heeeeeeeeeeeel ver zijn, en dan vraag je je af wat ze hier te zoeken hebben tussen ons onontwikkelde zielen :p.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...