Ga naar inhoud
GENEGEERD

Voorstellen en Planning


Aanbevolen berichten

Voor alle andere zaken die geen betrekking hebben op de 4 hoofdgroepen hierbij een

koffiehoekje waarbij je als je wilt jezelf kunt voorstellen, of gewoon wat kwijt wilt wat nergens

anders past..

Deze sectie kan ook info bevatten over mogelijke meetings en samenkomsten of afspraken

met betrekking tot het ruilen of ontmoeten van andere preppers van deze site.

 

Het idee is dat elke stad of groep van steden een vaste meetpoint heeft waar preppers onderling kunnen

ruilen, samenkomen en plannen. Misschien kan een uiteindelijk doel worden als budget preppers

samen de grote meetings te bezoeken, zo ben je nooit alleen en zullen de reiskosten altijd goed besteed

zijn.

 

Voor de budget preppers voor wie reiskosten al teveel zijn, kan een meet in dezelfde of omliggende

stad de drempel verlagen, het "via via kennen en al ontmoet hebben" principe kan dan voor een mogelijke

zekerheid in acceptatie in de grote groep zorgen als SHTF plaatsvindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Enquete leden deze groep mbt meeting Zuid-Holland:

 

Ik wilde iedereen vragen of ze voor een ruilbeurs bereid zijn hiervoor naar een meeting van de groep Zuid-Holland te gaan.

Er is al tijden een poging om genoeg mensen bij elkaar te krijgen voor een meet, mogelijk willen mensen hier wel

naar toe gaan, wat dan het aantal participanten groot genoeg maakt voor een actuele daadwerkelijke meeting.

Natuurlijk is de agenda van iedereen prangend, maar hoe meer zielen zich opgeven hoe meer kans op een overeenkomst

in de agenda van meerderen??

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

het voorstelhoekje gevonden.

ik ben dus ook een echte budget prepper uit brabant en heb me net aangemeld.

Ik zit in de WIA en dat is niet echt breed natuurlijk. reiskosten is voor mij een probleem en ik kom zelfs haast nooit mijn stad uit.

maar k was wel erg nieuwsgierig naar deze groep ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Lindaja,

 

Deze groep is speciaal opgericht om mensen te helpen die gedwongen of gekozen

op een laag budget moeten preppen. Ik hoop dat je hier veel plezier hebt, en vooral

veel tips en info en hulp ontvangt. En als je iets wilt weten vooral vragen, daar zijn we voor,

om elkaar te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...