Ga naar inhoud
GENEGEERD

Budget in de maatschappij


Aanbevolen berichten

Ben je een budgetprepper omdat je het leuk vindt, of omdat je gedwongen wordt door prive/omstandigheden,

de economische crisis, baanverlies of andere oorzaak..

 

Kom je een interessant artikel tegen die andere preppers kunnen helpen hun vaste lasten te verlichten,

betere zorgaanbieder voor een goedkopere prijs, overheidsmaatregelen die invloed hebben op mensen

met een uitkering of budget.

 

En wil je graag dat andere preppers het ook lezen zodat we allemaal op de hoogte kunnen blijven van

de situatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nou Samourai dit is misschien wel iets voor mensen met een arbeidsongeschikheiduitkering als WAO of zo . er bestaat een een instantie die heeft CAK en mensen met een WAO ed uitkering die bepaalde medicijnen gebruiken kunnen een tegemoetkoming van de eigen jaarlijkse bijdrage bij deze instantie aanvragen (is iets van de 300 euro per jaar ) vreemdsoortig genoeg wordt je hier op niet op geattendeerd

door instanties ?

Ik heb indertijd van deze CAk een bijdrage gehad en sindsdien krijg ik die nog steeds( ik heb geen flauw idee waarom en waar het vandaan kwam maar het was een leuke verrassing want ik moet een aantal medicijnen zelf betalen ) het gaat om deze instantie de voorwaarden voor zo'n bijdrage kun je er ook vinden

http://www.hetcak.nl/portalserver/portals/cak-portal/pages/k1-cak-klanten

gr wafels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wafels,

 

Mooie tip, ik weet uit eigen ervaring met bv mijn vader en moeder, die nu wel de bomen door

het bos gevonden hebben, dat je heel veel toeslagen mist omdat je er gewoon

niet op geattendeerd wordt. Hoop dat je tip iemand hier kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt Samurai zelfs notabene voor mensen met kinderen die bij de sociale dienst lopen , dezelfde sociale dienst doet geen moeite om deze mensen daar op te attenderen

(iets wat ik smerig vind want die mensen hebben het echt niet breed en kunnen elke stuiver goed gebruiken )

gr wafels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar had de gemeente Rotterdam vele miljoenen aan sociale hulp niet uitgegeven... en daar waren ze trots op :mad:

 

Het is gewoon schandalig en zelfs crimineel, want ze weten door de koppeling van allerlei gegevens vrij nauwkeurig wie waar RECHT op heeft.

Het is verdorie geen cadeautje... die mensen hebben het hard nodig, dat is het enige bestaanrecht van al die potjes, en dus ben ik van mening dat er gewoon een wet moet komen die gemeenten verplicht de mensen in te lichten. Bij fraude weten ze ze ook wel te vinden.

 

Rotterdam is een prachtstad met heel veel prima mensen, maar de gemeente zorgt slecht voor de minima... da's erg jammer :(

 

Gr. en suc6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...