Ga naar inhoud
GENEGEERD

Actuele info uit de vleesindustrie en wat zijn wij blij dat we veggi's zijn.


bjo1998

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Vraag je je toch af wat er niet allemaal nog meer in zit, varkensvlees uit China blijkt straks

je eigen huisdieren in te zitten, hond en kat??

Ik denk dat mijn vooroordelen niet alleen mbt vlees, maar alle produkten uit de supermarkt zo langzaam worden bevestigd in meerder

mate.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O.a. is dat dus de reden, dat we geen vlees meer eten.

Kippen met salmonella, varkens met de varkenspest, vis met hormonen, jakkes.

En dan die mensen, die zeggen: ja, maar je moet je kip ook wel goed gaar laten bakken....

Ik wíl helemaal niets eten, wat ik eerst moet steriliseren, voordat het veilig is om te eten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bizar toch dat er zoveel troep overal in zit. Ook in groenten trouwens net zo goed.

 

En dan alle mythes die in stand worden gehouden over de diverse groenten, vleessoorten etc. Van varkensvlees krijg je pukkels, ja nee, dat ligt niet aan dat varken, maar aan de zooi die erin zit. Spinazie zit veel ijzer in, neuh valt best mee, dat is een verkeerde meting in het verleden geweest, ik geloof een kwestie van een komma verkeerd of zo. Je moet twee liter water per dag, neuh, dat was een stelling van Hitler en is achterhaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...