Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wel of niet deelnemen aan BBQ's of bijeenkomsten waar vlees wordt gegeten of geslacht


jens

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Sinds ik kok ben raak ik wel gewend aan de geur van gebraden/gebakken/gegrild vlees, maar lekker vind ik deze geur nog steeds niet. Gelukkig hebben we een goede afzuiging. Maar BBQ vind ik toch wel zodanig stinken dat ik er altijd in een ruime boog omheen loop. Jammer, soms is het in de zomer niet te harden in het park, en moet ik mijn heil elders zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij wordt het simpel, had al eerder een reaktie gegeven op de gevoeligheid van mijn maag. Afgezien van het

vegetarische denken en leven, kan ik slecht tegen vlees en vet en de sappen. Wordt ook misselijk van de geur,

en dat is persoonlijk, de rauwe grote stukken vlees geven bij mij een associatie met slachten, slachthuizen etc..

(Mijn vader was een slager/slachter, en als kind van 10 een paar keer op werkbezoek meegenomen, waarbij ik het

slachten van koeien, varkens etc van dichtbij heb meegemaakt).

 

Ik zou het gewoon niet meer binnenhouden denk ik ALS ik het al zou eten bv met SHTF..zou moeten wennen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd genoeg vind ik de geur van bbq heerlijk! Gebakken of gebraden vlees, verrukkelijk. Ik eet het ook niet omdat ik het niet lekker vind, ik vond het meeste vlees zalig. RookWorsten, o men, water loopt me in mijn mond als ik ze ruik. Hemaworsten, was wekelijkse traditie tot ik 10 was. Maar ben trots dat nadat ik besloten had zo piep als ik was geen vlees meer te eten, ik het ook nooit meer gedaan heb.

 

@Heksenboot, maar hoe doe je het dan met preppermeetingen waarbij gejaagd wordt en waarbij ze het mogelijk ook opeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag een ieder eten, wat hij/zij lekker vind.

Ik neem zelf wel iets mee, dat op de bbq kan, indien nodig, maar heel vaak houden mensen best wel rekening met vegetariërs, heb ik gemerkt.

Hoewel wij ook een keer een buffet hadden, waar we alleen een slablaadje en een stuk stokbrood konden eten...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...