Ga naar inhoud
GENEGEERD

Krav Maga dvd's


Wafels

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 4 weken later...

ik ken wel wat jongens die krav maga doen/ lesgeven op expert level enz. maar meestal kunnen die jongens net als itay gil goed vechten dankzij ervaringen in andere vechtsporten.

ik blijf erbij dat krav alleen een goede vorm van mzv (militaire zelfverdediging) is. alleen de meeste top instructeurs zijn goede freefighters/ israeli jiujitsu jongens.

ik vind de benadering van Itay wel goed te meer vanwege zijn achtergrond

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik ben ook van plan een vechtsport te gaan doen, ter verdediging van lijf en leden, en samen met mijn kinderen Alex(12) en Lisa(10).

In een ver verleden heb ik karate en pentjak-silat (ben de naam van de stijl zelfs vergeten, ik geloof petjoet of zoiets), maar ik denk niet dat ik daar nu nog iets mee kan... ik ben geen vechter van nature.

Krav-maga lijkt me wel effectief, een snelle uitschakeling van de aanvaller. Of heeft iemand betere suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@JohnVonSchultz ik heb geen ervaring met Krav maga , maar voor degene die interesse in die zaken hebben bij ''Torrent '' (is een peer to peer dowloader , je kan mutorrent daarvoor gebruiken om te downloaden )

kan je een heleboel erover vinden , zowel videos als pdfs ed krav maga maar ook akaido tai chi karate etc er staat van alles

zo maar een voorbeeldje ;-)

http://kickass.to/search/krav%20maga/

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...