Ga naar inhoud
GENEGEERD

vervolg meeting


Prepping76

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

De meeting van 16 december was geslaagd en gezellig, maar klein. Dit gaan we een keer overdoen en misschien kunnen er nu meer mensen komen. Deze keer gaan we proberen of we op een zaterdag ergens bij elkaar kunnen komen. Graag hoor ik van jullie wanneer e.e.a. zou kunnen. Ik denk dat we ergens vanaf februari moeten gaan kijken om te plannen.

Hoor graag van jullie, ook als jullie een leuke lokatie weten.

 

vriendelijke groet,

 

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Beste mensen,

 

Tot op heden geen antwoord mogen ontvangen van de mensen vanuit dit rayon. Dit wil ik niet vertalen naar een gebrek aan interesse, maar wel opvallend.

Ik wacht e.e.a nog een weekje af. Mochten er dan geen reacties zijn, ga ik er vanuit dat de behoefte aan de oprichting van een VPP Utrecht-Midden er onvoldoende is. Ik stop dan met het voortrekken van het verhaal.

 

grt

 

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Frank,

 

Ben even tijdje uit de lucht geweest. Was even wat actiever op Twitter en heb Facebook ontdekt. Nu weer helemaal back en bad as ever. Ik ben eens met Sureiscool dat waarschijnlijk wel interesse is maar niet iedereen het groepsgedeelte van het forum goed in de gaten houd. Mijn voorkeur voor een bijeenkomst gaat uit naar Maart. Februari begint qua activiteiten alweer vol te stromen en ik hoop dat dan ook wat warmer is buiten, want ik ben wel voor een boswandeling, vb. op de Heuvelrug.

 

Mvg,

LB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LB en Sure,

Fijn iets van jullie te horen. Ik herken dat wel hoor, die groepen zitten er nog niet zo in zeg maar. Het lijkt me een goed plan om inderdaad ergens in maart eens te gaan kijken voor de volgende meeting. Met een beetje geluk kunnen we dan iets actiefs doen. Laten we tot die tijd af en toe eens hier kijken en wellicht treffen we elkaar bij de meeting van de 27e

 

vriendelijke groet,

 

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi mensen,

ook ik was even aan de wandel.... maart lijkt me een prima idee. Ik hoop dat iedereen dan komt? Qua actiefs doen.... heb ik wat bedenkingen...zit wel met die rolstoel... Maar laat je niet weerhouden hoor, als jullie gaan survivallen, ga ik thuis breien ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi hoi, woon in Hilversum maar ben mer Utrecht georienteerd.

daarom heir aangemeld. Net begonnen emt Preppen en sta nog nergens met mijn jonge gezinnetje: net verhuisd, zoontje van 4 maanden.

Wat blikken, wat water, storm lucifers, lifstraw, radio/zaklamp met slinger, nooddekens en een plekje waar alles kan staan en bij elkaar ligt om mee te grijpen...

 

Maar de belangrijkste veiligheid zit hem in saamhorigheid een groep gelijkgestemde die je al kent. Dus ik hoop heel erg op een succesvolle bonding van regio midden.

Kijk uit naar de volgende meeting.

 

groet

Boynextdoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...