Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wandeling/meeting op de hoge kempen.


PatriciaL

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Zijn er geïnteresseerde in de omgeving Limburg voor een wandeling/ontmoeting op de hoge kempen ?

Misschien dat er samen iets georganiseerd kan worden.

Ik ben namelijk zelf grote voorstander om lokale groepen op te richten voor als de SHTF.

Zelf denk ik dan ook dat een gezamenlijke wandeling een stap in de goede richting is om het ijs te breken en om van daaruit verder te kunnen gaan.

En misschien dat dit dan ook vaker herhaald kan worden.

Ik hoop dat er geïnteresseerde zijn, en ik hoor graag jullie ideeën en wat voor een kijk jullie hierop hebben.

Natuurgebied de hoge kempen: https://maps.google.nl/maps?hl=en&q=hoge+kempen&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1357316858,d.d2k&biw=1024&bih=679&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

 

Groeten, S.T.A.L.K.E.R. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gebruikersnaam

@S.T.A.L.K.E.R. zo te zien is Limburg nog niet erg goed vertegenwoordigd hier, ben pas het 3e lid ;). Wellicht eens wat PMmetjes naar de diverse andere forumledendie iets Limburg in hun avatar of beschrijving hebben sturen om wat reclame te maken?

 

Je idee is goed, we zijn naar Nunspeet geweest en daar is gebleken dat elkaar in levende lijve ontmoeten wel garant staat voor acceptatie, begrip en een bepaalde mate van vertrouwen. Van daaruit zijn verdere afspraken veel sneller gemaakt.

 

Dus, count us in.

 

Groet

 

Roel (die dan waarschijnlijk zijn Anieta meeneemt dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoi, lijkt me leuk, heb het alleen bere druk.

Dit is wel beter wat betreft reistijden dan in het noorden waar de laatste meetings zijn georganiseerd!

Klein beginnen is geen probleem toch?

 

Merk wel dat de groepen slecht gevonden worden, kijk er zelf ook veel te weinig!

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
Gast ancestral-viking

ja lijkt mij ook erg leuk om een lekkere hike te maken , heb echter geen vervoer anders dan mijn 2 trouwe benen :)

toevalig nog mensen uit Maastricht ? toevalig uit de wijk Malberg?

 

groetjes A-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...
  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...