Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie weet de oorzaak


wiskers

Aanbevolen berichten

Laat ik mij even voorstellen ik ben hans en woon in Amsterdam, ben erg geïnteresseerd in het fenomeen zenders, ik hoop dit jaar te kunnen beginnen voor mijn N licentie.

Wat ik wou vragen is het volgende, ik heb een president grand (cb11 meter) met op het dak een I-MAX 2000 met Groundplane kit op ongeveer 20 meter sta, nou weet ik niet of dit cb gebeuren zo ineen is gezakt maar wat ik hier kan ontvangen misschien 1 of 2 mensen die er nog op zijn.

Is het overal zo of moet ik maar eens het dak op, heeft er iemand een idee?

Hans 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 maanden later...

Tja in Amsterdam moet je toch wel het 1 en ander kunnen horen/ontvangen. Op welke tijden luister jij? en ik neem aan dat je swr gewoon goed staat?

Het is tegenwoordig op de 27 MHZ rennen of stilstaan (de ene keer is iedereen aanwezig en de andere keer is het helemaal stil).

 

Ik zou niet echt weten wat verder het probleem kunnen zijn aangezien je vrij hoog zit met je antenne. (goeie antenne trouwens)

Er zijn in Amsterdam wel veel hoge gebouwen maar ik heb zelf met een mobiele spriet op de auto en met 4 wattjes genoeg gehoord en gesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hans1, misschien eens een tijd afspreken, wij zouden elkaar gemakkelijk moeten kunnen bereiken,... jij zou me zeker moeten kunnen ontvangen... zie setup.

Overigens het is redelijk stil in deze omgeving, ik ben net een netwerkje aan het opzetten in deze omgeving maar is nog erg in het beginstadium.

 

Stuur maar een pm voor een afspraak.

 

grts Wisks

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...