Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vraag/oproep


JohnVonSchutz

Aanbevolen berichten

De oorspronklijke beheerder en oprichter ( Chevy) heeft aangegeven dat hij erg druk is en weinig tijd heeft om de groep te beheren. Ik heb aangeboden om de groep over te nemen zodat er iemand voor jullie zorgt. ;)

 

Ik zat te denken om de foto die bij onze groep ( groeps icoon) staat maandelijks te vervangen met een foto van een buschraft item die door een van ons is gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Op de foto is mijn eerste boog te zien. Ik heb deze gemaakt van een tak van een eik. Ik heb alleen een mes gebruikt en na 5 a 6 uur was dit het resultaat.

De boog schiet pijlen ongeveer 40 meter ver. Zowel ik als mijn vrouw waren erg verbaasd over hoe hard die boog schoot. Nadat ik de eerst pijl echt hard had zien gaan was de liefde en verslaving geboren om bogen te maken. Moet wel zeggen dat de boog gezien van de voorkant of achterkant wel een rare knik maakt maar ik wilde er niet teveel aan doen. Nadat ik klaar was met snijden heb ik de boog ingesmeerd met olijfolie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit john. Zal eens kijken voor foto's, maar die kunnen we hier nog steeds niet uploaden toch?

Beetje weinig tijd voor van alles en nog wat, moet ook nog steeds die eetbare olieen uitzoeken voor ons.

 

Komt goed. Het nieuwe jaar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal een email adres openen waarna je de foto kan mailen, ik zal hem dan plaatsen. Of als je een URL hebt kan ik hem daar vanaf halen en dan plaatsen.

Het is volgens mij wel mogelijk om foto's te plaatsen in tekst als je ze via URL doet. Ik heb hier en daar wel eens foto's gezien in Groepen dus het moet mogelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst de aller beste wensen voor 2013 en dat we er met zijn alle er vaak opuit mogen trekken,Zo en betreft de boog @ johnVonSchutz die boog ziet er strak uit ik doe t je niet na

mooie boog maar mischien kunnen we dat tijdens de uitstap wel oeffenen,en als beheerder ga zo door :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Ik ben nog maar net nieuw op het forum maar al veel leuke dingen gelezen. Vindt het een mooi idee om wisselende foto's te gebruiken want een plaatje zegt vaak meer dan woorden en maakt ongetwijfeld mooie gesprekken los. Hoor het graag als/hoe ik een foto kan sturen.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toffe boog!

Weet niet of t wat is maar hier een link naar een natuurlijk waterfilter in een conserve blikje. Aantal dagen water hierdoor gedronken smaakte heerlijk naar bos:)

Steen zorgt voor een laag punt, water loopt door een katoenen doek. Blikje zit in: een laagje zand, houtskool, bovenop mos en onderop een sok (schoon:confused:)

Werkte perfect.

 

https://www.dropbox.com/s/mczk4vuerbxmmso/2012-08-26%2020.02.39.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...