Ga naar inhoud
GENEGEERD

samen een plan maken


hans1

Aanbevolen berichten

Goedenavond ik woon ook in Amsterdam en zit me al lezend af te vragen of het geen goed idee is om samen als Amsterdammers een plan te maken om mekaar te helpen als het echt mis gaat, volgens mij is de groep Amsterdam niet zo groot heb nog wel een foto geprobeerd te laden maar werkt niet ik denk dat we als we de kennes delen en de dingen die we nodig hebben verstandig aanschaffen we heel wat kunnen besparen en een stuk verder komen als eenling ik hoor het wel.

hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...

Ik denk dat we de meeste overlevering kans hebben als we in Amsterdam blijven, we hebben hier alles op loopafstand, grote winkels genoeg gestrande auto's benzine dus te over als brandstof.

En door het enorme aanbod van winkels magazijnen altijd wel aan een voorraad te komen.

Wat ik wel denk is dat we ons moeten organiseren, en samen op een groot bewoonbaar gebied met voldoende voorraad moeten vestigen, tot de ergste rampen achter de rug zijn.

Hans1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de shit de ventilator hard raakt, dan is Amsterdam niet de place to be. Er is nu al tuig, maar dan worden het bendes. Grote, agressieve, rovende, gewapende bendes. Dit zal wel een aantal weken duren, eerst blijft de sociale cohesie nog enigszins in stand. Maar als er genoeg mensen honger beginnen te krijgen en winkels geplunderd gaan worden, reken dan maar op een grote puinhoop. Ik heb 2 jonge kinderen, dus die wil ik veiligheid bieden. Dat is niet in Amsterdam naar mijn mening. Lees anders deze link eens door: http://sovietoutpost.revdisk.org/?p=72

 

Maar als het nog een beetje onder controle blijft en niet al te extreem wordt, tja dan blijf ik wel in Amsterdam. Zo lang mogelijk in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...