Ga naar inhoud
GENEGEERD

De beste prep winkles in amsterdam en omgeving


JohnVonSchutz

Aanbevolen berichten

Ik was vandaag bij een aziatische groothandel, vlak bij de makro in a,dam zuid. Wat een gave winkel zeg. Zoveel spullen die ik nog nooit gezien had en waar ik geen idee van had wat het was.

Heb goed ingeslagen, 40kilo rijst (nu in de aanbieding ) in helemaal gesealde verpakking voor 40 euro. Onwijs veel soorten gedroogde peulvruchten, al in emmers dus hoef je niet over te pakken. Kruiden. Heel veel kant en klaar maaltijden.

Blikfruit en dan natuurlijk geen gewone mandarijnen, perzikken etc, maar papaya, ramboetan of mangoestan. Chinese radish in blik. Poedermelk in blik, 5kilo uien 1.5. Een pakje jasmin rijst met groene curry alleen maar opwarmen in een leuk kartonnen doosje en houdbaar tot 2014, 2 kilo plantaardige ghee. Saoto soep voor 4 personen alleen maar water toevoegen. Etc etc, wel goed opletten of ze niet te duur zijn, maar ik ben hier goed geslaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja beide ken ik ook kom er regelmatig.

Als je bij de Makro vandaan rijd, heb je daar op de hoek van de straat ( van der madenweg) een groothandel voor horeca benodigdheden zitten. Verkopen o.a. Brandgel voor weinig. Erg veel RVS spullen enz.

Ook leuk om eens doorheen te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...