Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ik word zo vrolijk van Marktplaats en Ebay.


Chinook

Aanbevolen berichten

Ik zag al dat Dick al regelmatig linkjes zet over potentiële goed aankopen om een Singer aan te kopen. Dick vertelde dat je vooral moet letten om het vliegwiel, hoe meer die glimt hoe minder die gebruikt is en dus beter. Zijn er nog meer tips die mensen gebruiken om te kijken of je een mooi apparaat te pakken hebt? Ik wil zelf wel een aantal tips geven over het onderhandelen en bieding op Marktplaats aangezien ik er bijna mijn leven van gemaakt hebt.

 

Misschien is het fijn om elkaar te helpen met linkjes naar sites waar je zo'n mooie Singer op de kop kan tikken. Als we een landelijke dekking hebben kunnen we met deze groep de prijzen ook zelf gaan beïnvloeden en gaan we gewoon een Singer monopoly beginnen :)

 

 

Tip 1: Zorg dat je informatie probeert in te winnen waarom degene iets wilt verkopen. Dit kan je doen in een hele vriendelijke e-mail waarbij je iets van jezelf prijs geeft en vraagt waarom die weg moet. Bellen is nog vele malen beter. Als je bijvoorbeeld te weten komt dat ze gaan verhuizen en hem dus ook echt kwijt moeten kan dit een mooie onderhandeling positie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...