Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wegwijs in Amsterdam


Jalemari

Aanbevolen berichten

Ik ben 5 dagen in de week per dag zo'n 9 uur in en rond amsterdam. Mogelijk ben ik dus hier als er een SHTFS komt. Ik ben al een tijdje aan het kijken hoe ik thuis kan komen, hoe snel en wat mogelijkheden zijn tot een korte verblijf in Amsterdam. Ik ga er maar even vanuit dat het verkeer volledig plat of klem zit.

 

Volgende week gaat de A5 open, dat is ongeveer 3 minuten rijden naar de oprit vanaf mijn werk. Gelukkig is deze weg niet/nog niet heel erg druk. Ik denk dat dat mijn snelste route naar huis wordt. Anders wordt het de Ring en dan ergens naar de A9 of de A2. Ik kan na de A9 binnendoor de polder rijden. Ik neem aan dat dit dan nog niet vast staat.

 

Ik heb ook zitten kijken naar de waterwegen. Ik denk dat het mogelijke kanditaten zijn op toch thuis te kunnen komen maar dan moet ik wel een licht bootje hebben.

 

Ook kijk ik naar waar ik eventueel kan survivalen. Ik werk redelijk dicht bij spaarnwoude dus lijkt me een goede mogelijkheid om daar even te blijven.

 

Wat zijn jullie gedachte om thuis te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...

Ik ga niet uit van een SHTF waarbij binnen 3 uur alle wegen dicht zitten. Dus in eerste instantie per auto. En dat moet wel lukken binnen 3 uur. Mocht het toch om een of andere reden niet meer lukken over de weg, dan is een bootje een prima 2e optie. Maar als het zo ernstig is dan kijk ik niet of het mijn boot is of die van een ander. Alleen m'n buitenboord motor van zolder zal het wel niet meer doen:( En in zo'n geval is een slijptol op accu wel reuze handig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...