Ga naar inhoud
GENEGEERD

VPP Meeting locatie!!!!!!!


Assim ef

Aanbevolen berichten

Even om hier een apart draadje van te maken (is wat overzichtelijker).

 

Update VPP meeting,

 

De datum staat vast en wordt 20 Januari 2013 rond een uur of 13.00

 

Locatie:Drunen (Duinweg hoek Klinkert) dit is geen cafe/restaurant maar een parkeerplaats aan de rand van het bos richting de duinen (dus GHB mee en hebben we meteen wat te eten en drinken)

(Als het weer minder is zit er en straat verderop caferestaurant de Klinkert)

 

Links:

http://plattegrond-drunen.stadindex.nl/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Drunen (voor openbaar vervoer + kleinen uitleg hieronder)

 

Als je met het openbaar vervoer komt dan uitstappen in het centrum van Drunen bij de Beethovenlaan en deze volgen naar het oosten.

Aan het einde van de Beethovenlaan rechts de Duinweg op en aflopen tot je aan het water komt, hier overheen en denk dan zo'n 200mtr de eerste straat rechts de Duinweg hoek klinkert in (op de plattegrond de weg met de "rotonde" ) en de tweede weg is de weg met het cafe.

 

De wandeling van het centrum naar de place to be is ongeveer 2 km lopen dus goed te doen voor ons preppers.

 

Graag aanmelden onder groepen bij VPP Brabant in het nieuwe draadje aanmeldingen (alleen naam is goed).

 

Met vriendelijke groet,

Backschless

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nou ik weet zeker dat ik per openbaar vervoer ga, ik met auto rijden in een onbekend gebied gaat nooit goed. Zal er binnenkort een notitie van maken met kaart. 2Km lopen? Heb ooit es de ringweg in eindhoven helemaal afgelopen, weet niet hoeveel km dat was, maar toen was ik toch wel kapot hoor. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast gerbewoner

Damn ik was al een spandoek met aan de ene kant de tekst "Tegen!" en aan de andere kant "Voor!" te maken. Redelijk universeel inzetbaar maar ik stop daar nu maar mee :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...