Ga naar inhoud
GENEGEERD

grondbeginselen vpp gld/ov


Aanbevolen berichten

misschien toch even belangrijk om dit ook hier te delen,

de eerste stap van onze grond beginselen van de Verenigde Provinciale Preppers Gelderland/Overijssel;

 

Gelderland Unite, omdat het wel in de titel past en alle gelderlanders/overijsselaars kom hier eens kijken wat er in de buurt te doen is, dat past dus niet

is meer als geintje dan als serieus, staat ook behoorlijk duidelijk ergens in het begin;

 

wij zijn niet politiek gericht

wij zijn niet als militie dan wel verzetsgroep ons aan het organiseren

wij maken geen onderscheid op ras, geloof, geaardheid of combinatie van

wij zijn niet een knokploeg van een bedrijf of overheid of wat dan ook

 

ik heb dit bedoeld als kennisplatform voor de regio, dat wil zeggen, kennis uitwisselen, kennis maken, samen dingen in bulk kopen (group buy's)

mocht er misbruik op wat voor manier dan ook van gemaakt worden, gaat de helft ineens zich als militie bevoorraden danwel bewapenen met als doel de regering om te gooien, bij de eerste tekenen houd ik op met me er mee bezig houden dan wel dingen te organiseren of regelen en ga "ik" verder met de mensen die wel het vertrouwen waard zijn

 

dus wat is er niet welkom?

 

illegale wapenhandel, wil jij een luchtbuks verkopen? prima, zolang ze legaal zijn, voor de enkele verlofhouders/ jagers met papieren zie ik vuurwapens niet als illegale handel, DIT is echter wel voor jullie EIGEN RISICO,

dat wil zeggen, jullie zijn zelf verantwoordelijk voor het controleren van elkaars papieren zoals dat is geregeld in de Wet Wapens en Munitie.

 

ronselen voor "bendes" en "knokploegen"

deze vereniging moet zuiver van leden zijn, mensen die dit toch willen doen zijn niet meer welkom en zullen ook geen uitnodigingen meer krijgen

nogmaals wij zijn niet politiek gericht, ieder mag stemmen wat hij wilt of je nu SP of PVV stemt, dat is ieders VRIJE keus

 

elkaar belachelijk maken,

stel er zit een Indiaase homo guru onder ons, dan staat hem het vrij om zich bij ons aan te melden, en dient daarom ook met gepast respect behandeld te worden.

wil deze Indiaase homo guru ons ronselen voor zijn heilige strijd tegen de tuinkabouter, dan is hij niet meer welkom.

 

kortom gewone NORMEN en WAARDEN, niks meer niks minder, bevalt het je niet? dan blijf je gewoon weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

lichtelijk overdreven hoor ;)

 

http://preppers.nl/forum/threads/2029-Gelderland-Unite/page10

 

 

Hallo Bunkerprepper,

 

Inderdaad je moet je op geen enkele manier willen associëren

met wapens in de beeldvorming over je club/organisatie/vereniging/stichting ed.. Dit kan een verkeerd beeld oproepen bij mensen in combinatie met de naam Gelderland Unite. Zo’n ‘stempel’ raak je immers nooit meer kwijt. Je moet het altijd in het positieve licht blijven zien, daarom zijn we toch juist preppers!

 

Groeten,

 

NightOwl

 

 

dus ik dacht laat ik het nog maar een keer duidelijk uit typen hoe en wat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...