Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers in je omgeving


Omron

Aanbevolen berichten

Hallo mede Preppers,

 

Hopelijk zullen Preppers hun overleving technieken en kennis nooit nodig hebben.

Toch is het goed om je voor te bereiden op een catastrofale gebeurtenis, naar mijn mening ziet de toekomst er niet zo rooskleurig uit. Of het nou een meteoor inslag, ww3, emp, economische ineenstorting, aardbeving, of iets anders is, er gaat wat mis, deel je kennis en skills.

Iedereen die op dit Preppers forum zit is al een stap verder dan de gemiddelde persoon in Nederland.

Als het mogelijk is om samen te werken met andere Preppers in je directe omgeving is dat zeker een aanrader. Als ex legionair kan ik mij goed redden in een vijandige omgeving maar ik zou (nog) niet weten hoe ik een een krop sla moet verbouwen of eten moet inmaken ,etc. Er zijn vast Amsterdammers(of andere medelanders) waar ik wat van kan leren en mijn kennis mee kan delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hoi

Ik woon ook net buiten de stad op de grens met utrecht. Ik ben een nieuw bakken prepper maar denk er al jaren aan en ben als ik zo zie op dit forum qua eten al best ver, de rest nog niet. Mijn specialiteiten heb ik niet echt, ik ben een alles kunner, voeding, tuinieren, medisch en amateuristisch survivallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben onervaren in Prepper, bushcraft en survivalen. We houden van kramperen, maar nadat onze dochter geboren en gehandicap is dit wat minder geworden. Ik leg meteen mijn dochter op tafel zodat ik daar ook kan uitzoeken hoe ik moet prepperen. In mijn koppie ben ik altijd bezig met prepperen, survivalen en neem EDC en GHB dageleijks. Ik werk in Centrum A'dam, we hebben ook in Bos en Lommer gewoond. Mijn vrouw is ras Amsterdams, maar we wonen nu in Purmerend.

Behalve dagelijks Lijstenmaker ben ik ook messenmaker, aantal keren op de DKE beurs gestaan en verkoop wel eens wat.

Ik hou wel van knutselen met vuur, stove, alcohol stove. Binnekort ga ik rocket stove van blikken maken. En af en toe met mijn zoon naar kinder paradijs fikkie steken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw bandoeng, leuk rocket stoof, ik ben ook op zoek naar blikken om die in elkaar te zetten, laat je me weten hoe het gelukt is

 

Het soort handicap is natuurlijk erg van belang om te kijken hoe je het best voor je dochter kunt preppen en of dat haalbaar is of niet, maar een voorraad aanleggen van de medicijnen die ze gebruikt is nummer 1 denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 5 weken later...

Hallo,

 

Ik heb mij ook bij deze groep aangesloten.

 

Ben geboren en getogen in Amsterdam. Eerst Kinkerbuurt, later Osdorp. Woon nu in West-Friesland, maar ben nog werkzaam in Amsterdam (blijft toch mn stad he)

 

Ben geen hard-core prepper zullen we maar zeggen, maar wel zeer geïnteresseerd.

 

Mocht het ooit zover komen, dan is het platte land geen slechte stek om te verblijven.

 

Dus misschien voor jullie ook een mooie uitwijkplek. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Hoewel ik geen verenigings of clubjestype ben heb ik mij toch maar aangesloten bij dit uitgelezen gezelschap. Heb de eerste 30 jaar van mijn leven in Amsterdam gewoont. (20 jaar landelijk noord en 10 jaar centrum) en kom er nu nog 40 uur per week voor mijn werk vlakbij station Sloterdijk. Woon nu al een tijd een stukje noordelijker in Noord-Holland maar Amsterdam blijft toch mijn stadje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...