Ga naar inhoud
GENEGEERD

bushcraften oefenen zonder potte kijkers


Gast nvd72

Aanbevolen berichten

zolang hou ik me hier nog niet mee bezig, heb het altijd wel geweldig gevonden ( zat iedere zondag aan de tv geplakt voor ray mears )

maar waar beoefenen jullie het bushcraften in rust..

 

hier in het bos heb je weinig plekken waar je rustig kan zitten om het een en ander te oefenen er lopen altijd wel mensen rond en hier zit ik niet op te wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hey! Je denkt toch niet dat ik mijn favo plekje ga verklappen? Straks komen jullie massaal 'mijn' bos bevolken ;)

 

(Ik zit meestal hier net over de grens. Nederland is mij te druk, zeker op zondag. En teveel boswachters. Ik kom zelden mensen tegen. De mensen die ik tegenkom lopen over het pad. En daar ben ik dus niet...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik eigenlijk waar ik een beetje me gang kan gaan. Maar ik doe het soms ook gewoon thuis in de tuin. Niet dat ik een hele grote tuin heb maar ik vind het gewoon lekker om buiten bezig te zijn en ik doe het alleen voor het oefenen van dingen. Maar de meeste outdoor bushcraft heb ik in de ardennen gedaan. Het is alleen wel wat remainim zegt; je moet wel van de paden om een beetje rust te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...