Ga naar inhoud
GENEGEERD

meeting


Sureiscool

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden heb ik een aantal mensen laten weten dat we een meeting aan het plannen zijn.

Het voorstel is nu om in het weekend van 14, 15, 16 december iets te plannen. De lokatie is het vliegtuigmuseum in Soesterberg.

Graag hoor ik van jullie terug welke datum het beste schikt. Ik zal dan proberen alles bij elkaar te krijgen.

Hoop dat jullie snel reageren, dan kan ik snel aan de gang.

 

groet,

 

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Gezien de reacties tot nu toe, kies ik ervoor om 16 december als datum te prikken. het museum is open om 12:00

Ik stel voor dat we rond 13:00 daar afspreken. Ikzelf zal er kort voor die tijd zijn. enkele van jullie ken ik al, en kennen mij. Ik zal in de kantine zitten en heb ter herkenning mijn SAS boek op tafel liggen. Als de kans zich voordoet daar, zit ik in een hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Hoi provinciegenoten, het lijkt me super om jullie een keer te ontmoeten, maar voor mij zou dat ook helaas pas ergens volgend jaar worden en niet de 16e.

Dus ik hou me aanbevolen voor een bijeenkomst in 2013.

 

Veel plezier op de 16e, hoor graag hoe het geweest is.

 

Groetjes,

Richa

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...