Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Dr.Prepper

Ervaring met De Goud Molen?

Recommended Posts

Het aantal aanbieders van goud (en zilver) neemt de laatste tijd flink toe - hoe kan het ook anders, gezien de populariteit. Een van de wat nieuwere aanbieders is De Goud Molen. Ik kon zo gauw nog geen reviews over ze vinden, dus ben benieuwd of er hier iemand is die ervaring met ze heeft om hier met ons te delen?

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

De goudmolen kende ik nog niet! (En dat is wel uniek)

Korte blik op de site verteld mij het volgende:

-Weinig diversiteit qua product

-Aardige premium boven spot (o.a. in verhouding met andere aanbieders)

Mogelijk dat deze site het moet hebben van impulsaankopen of is het een dochteronderneming van een reeds gevestigd bedrijf.

Meer info ook altijd welkom!

Greener

Deze post delen

Voor mij als totaal onbekend in deze markt ( tot gisteren) een informatieve, maar lastige site. Kan nergens de prijzen vinden, maar dat kan aan mij liggen. Heb slechts ervaring met Kevelam muntenhandel en wat me daar goed beviel is dat ik na contact, langs kon komen en cash af kon rekenen voor maple leafs.

Deze post delen

Beste leden,

hierbij een bericht/antwoord van DeGoudMolen.

De site is vrij nieuw, ongeveer 8 maanden en is geen dochteronderneming van een andere goud gerelateerde onderneming. De site is opgezet vanwege het feit dat veel andere goud sites onduidelijk zijn over voorwaarden, voorraad, levertijd enz enz.

DeGoudMolen is opgezet om goud aan te bieden tegen goede voorwarden. Dus iedereen die besteld krijg ook echt zijn goud geleverd en meestal ook snel, enkele dagen. Het komt natuurlijk weleens voor dat wij iets niet hebben dus kan het weleens iets langer duren, hetgeen wat niet vaaak gebeurt. Er is bewust gekozen om alleen goud aan te bieden en geen zilver, hier hebben wij de dezilvermolen.nl. Deze is nog echter in aanbouw dus niet aktief maar de bedoeling is echter om deze ook eindelijk fatsoenlijk online te krijgen. Door alleen goud aan te bieden kunnen wij snel leveren waardoor wij toch vaak de keus zijn voor veel klanten. Wij zijn niet de goedkoopste en zullen dit ook nooit zijn. Voor kwaliteit moet betaald worden en dat is precies wat wij bieden. Dus als iemand op zoek is naar gouden munten of goudbaren dan kunnen wij dit snel, efficient en vooral discreet leveren.

Mocht iemand vragen hebben dan horen wij het heel graag en als er iets niet duidelijk is dan laat het ons graag weten.

Les

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...