Ga naar inhoud
GENEGEERD

skills


Prepping76

Aanbevolen berichten

Beste mensen, voor de aankomende kennismaking is het misschien handig om van elkaar een beetje te weten welke skills een ieder bezit.

Van Dr3 weet ik het, navigeren. Chinook, kennis van eetbare en geneeskrachtige kruiden. Verder heb ik nog geen idee.

Om zelf de aftrap te nemen, ik neem geen speciale skill mee, alleen mijn gezonde verstand en vermogen om situaties snel te overzien en analyseren. Natuurlijk kan ik vuur maken, hutten en onderkomens bouwen, veel planten herkennen, vissen, schieten, dus waarschijnlijk ook jagen, goed koken, maar dat zijn m.i dagelijkse skills.

 

 

Grt

 

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Kan leuk koken, weet een beetje van eetbare planten/kruiden een iets meer van inmaken/wecken en houdbaar maken van producten (zouten), zuurkool maken maar ook zeep maken... gruwelijk lekkere limoncello ;-) dat lukt me ook. Helaas geen echte survival skills, heb wel vorige maand geleerd een konijn te villen. (en het was gelukkig al dood).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...