Ga naar inhoud
GENEGEERD

voorstel ronde vpp Brabant


Vempain

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Gast gerbewoner

Gerbewoner, 37, getrouwd

Beroep: functioneel beheerder in het ziekenhuis

Hobby: kamperen, luchtbuksen, 27mc

 

Preppen is geen hobby, het is een lifestyle ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simmetje13, bijna 40 jaar jong, 20 jaar samen met mijn partner, 4 kids (10 jr - 14 jr - 17 jr alle dochters en een zoon van 21)

 

Ik heb van alles gedaan, leukste levens ervaring is mijn baan in de beveiliging geweest, ga graag met mensen om en heb een oog voor gevaar. Daarnaast kook ik graag, tuinier, en bouw graag (hut bouwen, vijver aanleggen enz..). Ben een dieren liefhebber, dus jagen? pff dan moet ik me over een punt heen gaan zetten. Ben ook erg creatief en zie aan al het negatieve iets postiefs. Ook ben ik erg zorgzaam, vind dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn en streef er in mijn gezin en omgeving naar dat ook te realiseren, ondanks de denkwijze en stempels van de maatschappij. Wij hebben al een zwaar leven gehad als gezin, maar hebben alles kunnen overwinnen en zien alles postief in. Het lijkt ons erg leuk om andere preppers te ontmoeten en ideetjes en ervaringen uit te wisselen. We hebben nog een lange weg te gaan wat preppen betreft dus nog een hoop te leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dispar Vulgo

Geboren 1975 te Eindhoven

Electromonteur,verwarmingsmonteur,koelmonteur , mbo niveau

Houthakker,kok,lasser,knutselaar,prepper , autodidact ( sjiek woord voor zelf geleerd )

Getrouwd,Vader

Werkzaam in de buitendienst , serviceverlening aan hulpmiddelen.

 

Nieuwsgierig ? Jazeker

 

Gegroet

Link naar reactie
Delen op andere sites

JamHard ook van de partij...

 

Hier komende met de steeds groeiende behoefte om meer zelfvoorzienend te gaan leven en na even aankijken steeds meer thuis aan het voelen begon het gevoel op te spelen om ons nauwer samen te gaan voegen aan de gemeenschap.

 

Zelf: 33 jaar en als zelfstandige werkzaam.

Partner: 27 jaar en als laborante werkzaam.

Hobby's: Bushcraft, muziek en de simpele dingen des levens...

Skills uitbreiden: Bushcraft in het algemeen, Zelfvoorzienend leven... Rocket Mass Heater, Square gardening, Aquaponic, and the list go's on and on:p

Omgeving: Breda

 

Hopelijk kunnen we nog veel van elkaar gaan leren in de toekomst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Calimero 53jaar jong :) oma van 3 lieve kleinkinderen en de 4e op komst, als het goed is over 4 weekjes.

Ben kruidengeneeskundige, yogadocente ,maak al mijn tinctuten en siropen en kruiden theeen zelf, leg ook tarot kaarten, en mijn man en ik hebbben een volkstuin van 240 vierkante meters waar we kruiden kweken en groenten waar we de gehele winter van kunnen eten.

Manlief is 62jaar en nog werkzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Miss Jade, student in Brabant - maar woonachtig in Limburg in verband met studie.

Geboren en getogen Brabantse. Omdat ik elke dag in de omgeving ben leek het me handig me hier ook aan te sluiten (mits jullie dat goed vinden natuurlijk!).

 

Skills: Geneeskunde (traditioneel en fyto), strategisch inzicht en plannen, tuinieren en muziek.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...