Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuw hier


Emmy

Aanbevolen berichten

Hey Singer gekkies,

 

Al tijden (ik geloof 2 jaar) aan het kijken om een oude handnaaimachine te kopen. Kom ik hier Dick tegen en heeft ie er een aantal staan in geweldige staat. Ik ben ook om. Binnenkort hopelijk de mijne ophalen. Model/type weet ik niet. Wel een Singer en in werkende staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat leuk! Ik ben ook overgehaald door Dick! Mijn ouders wilden het al heel lang zeiden ze, nou ik heb er nu een aangeschaft.

Als ik Dick mag geloven kun je het beste voor de 15kk88 gaan, met een glimmend vliegwiel :D

Verder heb ik er ook de ballen verstand van.. maar vind het wel superleuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo, ik kom hier ook met veel belangstelling buurten. Ik denk er nog over na of het voor mij niet gek is. Heb een handicap dat ik dichtbij niet zo goed zie (niet corrigeerbaar) en andere handicap is: als hier de stroom voor zeer lange tijd uitvalt dan staat de boel beneden onder water en dan neem je een zware Singer niet zo snel mee. Maar het bloed kruipt dus wél waar niet gaan kan, riep mijn moeder altijd. Die dus ook zo'n prachtige Singer had, met de nadruk op hád, omdat zij beroepshalve coupeuse was en zich meteen zodra er iets moderns was, van het oude ontdeed. Maar in de vorige grote crisis haalde ze kleding binnenstebuiten, zodat het weer keurig werd. (In deze tijd moet je nieuwe kleren oud maken door ze te wassen met stenen, als extra service worden ze alvast van gaten voorzien. Toen was het andersom en dat wordt het vast weer. Dus daarom: Zou ik? Oh, die prachtige met die krullen, dat trap-pedaal. Afijn, honderden vragen. Intussen heb ik er wel een paar op marktplaats zien staan.

 

groetjes, Emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...