Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Singer gekkies, ha, ha, ha, Chinook hoe kom je er op. Een geuzennaam.


Chinook

Aanbevolen berichten

Moet je nou toch eens zien. Ok, hij ziet er prachtig uit deze Singer op Ebay. Ik geloof alleen dat ze er een bus haarlak op losgelaten hebben om hem te laten glimmen. Op EXACT dezelfde machine heb ik vorige week zitten bieden op Marktplaats. Bij drie tientjes ben ik gestopt, want het geld groeit niet op mijn rug. Nou moet je eens raden wat deze machine op Ebay heeft opgebracht. Gekkies deze prijzen komen hier ook en het wordt nog veel erger..... Sla je slag zolang het nog kan! Ook hier zijn de prijzen aan het stijgen, terwijl het aanbod van mooie machines *) sterk afneemt. Mensen die nu naar een bejaardenhuis gaan, of erger, hebben namelijk geen hand of trap Singer meer. Een kennis van mij ruimt huizen leeg. Quote : "Ineens zie ik geen Singers meer". Dames wakker worden! Oh en wat zijn ze bruikbaar in een crisis, niet te geloven, daar gaan we het ook nog uitgebreid over hebben.

 

http://www.ebay.com/itm/WOW-STUNNING-ANTIQUE-VINTAGE-SINGER-28K-HAND-CRANK-SEWING-MACHINE-1940-/290768095414?pt=UK_CraftsCollect_SewingMachines_RL&hash=item43b32108b6

 

*) wrakken zullen er altijd volop te koop zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Haha wat ben je toch lekker bezig Dick! Ik zie ineens juist bij iedereen thuis van die Singers staan! Misschien was het me vroeger nooit opgevallen.. nu zie ik ze bij mensen in huis en zeg ik 'zeg wat leuk, doet ie 't nog? Werk je er nog mee? Waar heb je 'm van?' etc etc. Prachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...