Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

*** Preppers.nl FORUM STOPT // een nieuw begin ***

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het zat er aan te komen en helaas is het nu dan toch zo ver. Moet helaas zeggen dat na 4 jaar het toch ontzettend jammer is om de community die hier is opgebouwd zomaar te zien verdwijnen. Ik roep dan ook iedereen op om NU in actie komen en in het desbetreffende deel van het forum een constructieve bijdrage te plaatsen dan wel mee te helpen aan enkele hangouts waar we een doorstart zouden kunnen maken.

Niet alleen heb ik ongelofelijke contacten opgedaan hier, het forum heeft me ook zeker geholpen die zogenaamde red pill door te slikken en een weg te vinden in alle smoke and mirrors van vandaag de dag. Ik hoop vele van de oude garde hier in een volgend avontuur weer te zullen treffen..

Bedankt @Dr.Prepper & @Mr. Gold voor het samenbrengen van dit zooitje ongeregeld! Ook deze pain in the ass zal deze hide-out missen en het clubhuis moeten verlaten :(

Foxxie out!:cool:

Deze post delen

Dag lieve schatten... doet pijn dit. Maar heeft ook heel veel goeds gebracht.

Dank jullie wel allemaal, en een paar in het bijzonder. Xx

• Leuk 2

Deze post delen

Ik roep dan ook iedereen op om NU in actie komen en in het desbetreffende deel van het forum een constructieve bijdrage te plaatsen dan wel mee te helpen aan enkele hangouts waar we een doorstart zouden kunnen maken.

Kijk, het is voor mij een fluitje van een cent om een forum on-line te knallen. Script en server heb ik beschikbaar, Binnen een uurtje kan dat geregeld zijn. Maar dan begint het werk pas. Een leeg forum is ook niets dus je moet mensen hebben die bereid zijn er tijd in te steken. Ook heb je mod's nodig enz enz.

En dan heb ik het nog niet eens over de layout. (kleurtjes/logo/banner)

Dus wil je iets goeds neerzetten dan kost dat wat tijd en man/vrouw kracht. Bovendien moet eerst duidelijk worden wat iedereen nu precies wil. Het heeft geen zin veel tijd en werk erin te stoppen als vervolgens de leden wegblijven...

• Leuk 3

Deze post delen

Kijk, het is voor mij een fluitje van een cent om een forum on-line te knallen. Script en server heb ik beschikbaar, Binnen een uurtje kan dat geregeld zijn. Maar dan begint het werk pas. Een leeg forum is ook niets dus je moet mensen hebben die bereid zijn er tijd in te steken. Ook heb je mod's nodig enz enz.

En dan heb ik het nog niet eens over de layout. (kleurtjes/logo/banner)

Dus wil je iets goeds neerzetten dan kost dat wat tijd en man/vrouw kracht. Bovendien moet eerst duidelijk worden wat iedereen nu precies wil. Het heeft geen zin veel tijd en werk erin te stoppen als vervolgens de leden wegblijven...

Je kan ook je voorstel plaatsen in het andere subforum (oplossingen voor een betere wereld) en kijken wat voor reacties je krijgt. Hulp kun je waarschijnlijk wel krijgen (mijzelf inclusief) en een oude bekende heeft meer kans van slagen dan iemand met minder dan 50 posts

Deze post delen

Overdragen van het huidige forum is om twee redenen een slecht plan:

Ten eerste, alle emails, ipadressen en informatie op dit forum kun je moeilijk overdragen aan iemand anders, toen mensen hier hun account aanmaakten was dat 'not part of the deal', sterker nog, preppers.nl heeft altijd beloofd de OPSEC van haar leden maximaal te beschermen. "Zomaar" aan een andere beheerder geven gaat niet gebeuren. Stel dat een groep zo ver wil gaan om hier een heuse preppers vereniging, met alles erop en eraan voor over heeft om in het leven te roepen, dan valt er over te praten, mits er voldoende draagvlak voor is.

Ik ben blij dat je er zo in staat. Het forum bestaat uit een levende community, en die kun je niet in een doosje met strik & lint verpakken en overdragen. Maar ik proef ook ruimte voor een doorstart. Niet 'zomaar', maar met voldoende draagvlak kennelijk wel.

Er zijn genoeg leden met technische skills en hosting mogelijkheden om een forum te beheren, dus daar valt over te stemmen. Het staat of valt met vertrouwen, het inregelen van een juiste procedure die recht doet aan de privacy gevoelige informatie, de instemming van leden en - last but not least - de medewerking van de huidige admins/eigenaars.

• Leuk 3

Deze post delen

Jemig, ik vind dit wel erg jammer. Zonde dat dit verloren gaat maar ik begrijp dat het veel tijd en energie kost om dit op gang te houden. Veel succes in ieder geval en bedankt voor het geboden platform waar ik toch veel geleerd heb.

• Leuk 1

Deze post delen

Ondanks dat ik al gewaarschuwd was dat dit kon (ging) gebeuren, ben ik toch werkelijk geschokt en verdrietig... :eek: :( (blijk ik dan toch een slechte prepper te zijn? :p)

Ik vind het immens treurig dat deze ontmoetingsplaats er zo meteen niet meer is... Maar ik ben vooral ook heel dankbaar dat ik bijna twee jaar deel heb mogen uitmaken van deze prachtige community!!! Ik heb enorm veel van jullie geleerd, met jullie gelachen en mijn leven is rijker doordat ik jullie (virtueel) heb mogen leren kennen. Lieve mensen, dank jullie wel voor de mooie tijd.

Dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is, dat weten we allemaal... Daarom zijn we hier immers beland. Maar in tijden van onrust, leer je elkaar kennen. Zo kom je er achter wat je aan elkaar hebt en wat je elkaar te bieden hebt. Ik ga dit forum ontzettend missen, dat staat buiten kijf, maar de lieve mensen die ik (IRL) heb mogen ontmoeten en de kennis die ik hier heb opgedaan, die zal ik nooit vergeten. Preppers.nl is een deel van mijn leven geworden, een deel van mij.

Ik hoop veel van jullie in de toekomst nog te zien en te spreken, met (of zonder) een glaasje bij een vuurtje, over de mail of een ander medium...

Dokter Prepper en Mister Gold, dank jullie wel voor dit forum, jullie tijd, aandacht en energie en jullie liefde voor deze community. Petje af en een diepe buiging!

Shush

• Leuk 3

Deze post delen

Je kan ook je voorstel plaatsen in het andere subforum (oplossingen voor een betere wereld) en kijken wat voor reacties je krijgt. Hulp kun je waarschijnlijk wel krijgen (mijzelf inclusief) en een oude bekende heeft meer kans van slagen dan iemand met minder dan 50 posts

Ik ga er morgen eens mee aan de slag. Nu eerst mijn bedje opzoeken en er een nachtje over slapen.

Deze post delen

Doet een beetje denken aan 31 augustus 1974. Oké, de meesten van ons waren toen misschien nog niet geboren. Maar toen ging Veronica uit de lucht. Ook iets wat je van tevoren niet voor mogelijk had gehouden, omdat het een onderdeel was van die tijd. Maar: naar de muziek van toen luisteren we nog steeds, binnenkort weer met de Top 2000. En zo bewaren we ook de geweldige tips van hier. Ik heb ze in multomappen zitten, in plastic hoesjes. Om zuinig te bewaren. Nogmaals bedankt voor alle werk.

• Leuk 3

Deze post delen

Na jaren hier bijna elke dag te zijn geweest, de laatste tijd als mod actief te zijn geweest voelt dit toch als kippenvel en ook een stukje verdriet. Zoveel mogen leren en ook al was het meeste digitaal, mensen mogen leren kennen. Velen hier hebben de afgelopen jaren een stukje meegegeven in mijn leven. Vele hier hebben mijn waardering gekregen al is de echte hand niet vaak geschut.

Ik hoop dat ieder van jullie een heel fijn leven tegemoet gaat, Waarschijnlijk kom ik velen nog wel eens tegen op een andere plek. Ik hoop het.

Voor nu ga ik slapen. Al zou ik dit nieuws willen herinneren als een nare droom die vervaagt, het zal vanzelf een droom worden waar ik nog lang aan zal denken...

• Leuk 1

Deze post delen

IK WORD HIER WEL ERG VERDRIETIG VAN HOOR!

Weer dat ik een paar maanden noet aanwezig was en contact onderhouden behoort nou niet echt tot kijn sterkste punten ... Dus ja kut man! Kutzooi!

Nog een x mijn gegevens voor wie "vriendjes" wilt blijven

Linseyvanzanten@hotmail.com

Fb: linsey van z

Deze post delen

Niemand wat te melden over de economie? Acupunctuur? Religie? Shotguns? Niemand nog een late karma?

Kom op @Simurgh gooi er een water filter en een cool zakmes tegenaan. Weet je wat, strooi voor 693 euro van de goede doelen pot aan karma in de rondte!

Hoera druk op plus als je dit een goed idee vindt

ALLERLAATSTE KARMA ALLERLAATSTE KARMA

Voor 693 AAN KARMA HOERA!

• Leuk 1

Deze post delen

SORRY MENSEN HET BLIJKT EEN FALSE FLAG

Forum tijdelijk dicht op advies AIVD. Forum gaat weer het net op zodra SHTF. Tot die tijd, welterusten en tel de schaapjes.

Deze post delen

Niemand wat te melden over de economie? Acupunctuur? Religie? Shotguns? Niemand nog een late karma?

Kom op @Simurgh gooi er een water filter en een cool zakmes tegenaan. Weet je wat, strooi voor 693 euro van de goede doelen pot aan karma in de rondte!

Hoera druk op plus als je dit een goed idee vindt

ALLERLAATSTE KARMA ALLERLAATSTE KARMA

Voor 693 AAN KARMA HOERA!

Of een doos sorry gebak 😭😭😢

Eerste gedachte was grapje?

2e gedachte was heb ik een SHTF gemist?

Ik ben er echt van naar de klote!

Ik ga zo maar eens een duik nemen in de sloot met wat cement.

M'n wereld is zojuist ingestort!!!

Allen bedankt voor het mooie leven, want dat had ik naast het forum niet meer.

Jammer dat de stekker wordt getrokken!!!!

Allen bedankt voor de mooie tijd!!

Hou me aub. op de hoogte waar het "forum" naar toe gaat.

Voordeur_84@hotmail.com

• Leuk 1

Deze post delen

Link dump! Mods!

Ik heb net de macht gegrepen en je hebt als eerste een BAN!:cool:

• Leuk 2

Deze post delen

Ik heb meer dan 2 jaar lang lees plezier gehad en zat elke dag wel even de nieuwe topics door te lezen, jammer dat dit voor bij is maar ik wil jullie allemaal bedanken, ik heb veel van jullie geleerd!

• Leuk 1

Deze post delen

Kan dr gewoon niet eens van slapen :(

Verstuurd (waarschijnlijk) vanuit een lekker warm bedje :)

• Leuk 1

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...