Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

*** Preppers.nl FORUM STOPT // een nieuw begin ***

Recommended Posts

edit: hoe zit het met de prepshop ???

Er zijn voldoende alternatieven voor en zonder reclame/aankopen/reviews en tests van leden van dit forum zal daar ook vast snel een einde aankomen....

//sarcasme off (of toch niet)..

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nog als aanvulling op mijn vorige post, als er gelijkgestemde preppers in postcode 9203 zitten, als er wat leuks is te doen of we hebben elkaar nodig, mijn mail adres staat hier 5 posts boven.

Lekker.

Damm, ik moet dit echt even verwerken.....!

Deze post delen

Nog als aanvulling op mijn vorige post, als er gelijkgestemde preppers in postcode 9203 zitten, als er wat leuks is te doen of we hebben elkaar nodig, mijn mail adres staat hier 5 posts boven.

Lekker.

Damm, ik moet dit echt even verwerken.....!

Tjah daar had je niet op geprepped lmao

• Leuk 1

Deze post delen

Ik vind het allemaal nogal vreemd overkomen. Opeens, zonder aanwijsbare redenen en verdere uitleg, wordt het forum de nek omgedraaid.

Was preppend Nederland afdoende in kaart gebracht en/of was het AIVD-budget op of zo?

• Leuk 1

Deze post delen

Net vanavond dacht ik een nieuw topik te starten ivm een avontuur dat ik volgende maand dag op dag

in het buitenland wil gaan doen.

Diegene die ik al ontmoet heb op sc, het gaat jullie goed en als jullie me nodig hebben ik sta altijd klaar.

grtn verkenner.

• Leuk 2

Deze post delen

Ik vind het allemaal nogal vreemd overkomen. Opeens, zonder aanwijsbare redenen en verdere uitleg, wordt het forum de nek omgedraaid.

Was preppend Nederland afdoende in kaart gebracht en/of was het AIVD-budget op of zo?

Nee hoor, sinds de vluchtelingenstroom hebben we budget zat. We hebben maximale druk op de eigenaren gezet om een nieuw forum op te starten, nl. Gelukszoekers.NL maar ze wilden er niet aan meewerken. :p

Jammer van dit forum maar ik ben ervan overtuigd dat de eigenaren verstandig met alle informatie zullen omgaan. Hopelijk komt er een soort overdracht van de echte preppers informatie\Wiki zodat deze niet verloren gaat. Desnoods @Communicator zijn werk laten afmaken en deze delen via een dropbox oid.

Deze post delen

... maar ik ben ervan overtuigd dat de eigenaren verstandig met alle informatie zullen omgaan...

En deze aanname is gebaseerd op precies wat? Op dit forum is een schat aan informatie verzameld als het gaat om personen en persoonsprofielen. Weet iemand of er eigenlijk foto's zijn genomen tijdens de fysieke meetings en wat daarmee is gebeurd? Of de adresuitwisselingen?

Deze post delen

Voor de geachte oprichters van dit forum: bedankt voor het bieden van dit platform en veel meer. Het ga jullie goed.

Voor alle preppers die met dit forum leefden: het ga jullie goed.

Voor de mensen die ik persoonlijk heb leren kennen: hopelijk tot ziens.

Deze post delen

En deze aanname is gebaseerd op precies wat? Op dit forum is een schat aan informatie verzameld als het gaat om personen en persoonsprofielen. Weet iemand of er eigenlijk foto's zijn genomen tijdens de fysieke meetings en wat daarmee is gebeurd? Of de adresuitwisselingen?

Zal vast en zeker overgedragen worden aan de AIVD of de MIVD.:p

Kom op zeg, de forum eigenaren verdienen op zijn minst vertrouwen en respect!

Deze post delen

Dit is echt een dikke vette bombshell. Ik ben de beheerders ook erg dankbaar dat zij het initiatief hebben genomen dit forum op te zetten. Het heeft er de schijn van dat zij slachtoffer zijn van hun succes. Preppers.nl is gegroeid tot een merknaam in het Nederlandse internetlandschap. Het past wat mij betreft in het rijtje Tweakers.net, Nu.nl, GeenStijl.nl en andere grote namen.

Toch roept het abrupt stoppen vragen op.

Waarom de noodzaak om dit forum met onmiddelijke ingang te stoppen? Ik deel de mening dat beheerder zijn ook een stukje verantwoordelijkheid met zich meebrengt naar de vele gebruikers. Zoals ik al zeg: deze site behoort bij de grote namen in Nederland. Waarom geen opvolgers zoeken, of het team uitbreiden waarbij jullie als voormalig beheerder een andere minder prominente rol spelen?

Wat nu bereikt wordt is dat het Prepper landschap zal versnipperen. Verschillende leden zullen verschillende initiatieven ontplooien, en de verschillende leden hier zullen op verschillende fora terecht komen. Heel jammer. Lijkt mij niet dat dat de intentie is van het abrupt stoppen.

Heel jammer dit. Doodzonde.

Deze post delen

Zit nu al een tijdje naar het scherm te staren vol ongeloof, toen ik het hoorde kreeg ik meteen een koude rilling over me rug. Ondertussen ben ik 3 jaar en 5 dagen verder en zijn we 7 Shelter campings in Nunspeet verder, tel daarbij de vele nieuwe gezichten en nuttige informatie en een hoop lol verder bij op. DAMN man wat ga ik dit forum en de mensen missen, maar er breekt een nieuwe tijd & pagina van dit hoofdstuk aan.

@Mr. Gold, @Dr.Prepper en ook @Simurgh Mag ik jullie dan ook hartelijk bedanken voor alles wat jullie voor deze community hebben betekend, en bij sommige mensen diepe sporen heeft achtergelaten. '' Ik zal jullie nooit vergeten ''

Desalniettemin zal ik dat ook met heel veel mensen hier op het forum hebben, jullie hebben hier ook samen en met zijn allen aan mee gewerkt om dit te kunnen realiseren ;) En kijk wat er allemaal ondertussen wel niet is uitgekomen, dat is zeker iets waar je oprecht trots op kan en mag zijn.

Ondertussen sta ik nog steeds met de bek vol tanden, maar respecteer ik de keuze die gemaakt is wel. En zoals het normaliter hoort moet je met een grote knal eruit gaan, dus een soort van afscheidsfeest/ oudjaars borrel is wel op zijn plaats lijkt mij.

En nogmaals HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLES

Zo nu eerst een biertje pakken en proosten op het forum, en daarna ga ik....

AdiBPrO.jpg.60b86f10246077bfc93ec7d7591ff86e.jpg

goed plan van de afscheidsborrel..ergens in december januari in nunspeet?

• Leuk 1

Deze post delen

Jammer dit, echt actief was ik nog niet maar begon al plannen te maken. Had gehoopt in de toekomst hier meer gebruik van te kunnen maken. Is er idd. geen mogelijkheid voor een doorstart? Ik snap niet dat het zo af moet lopen. Meer mensen kunnen toch ook bijdragen, vel handen maken licht werk!

Deze post delen

... de forum eigenaren verdienen op zijn minst vertrouwen en respect!

De volgende aanname.

Waar moeten dat vertrouwen en respect op worden gebaseerd? En waarom wordt de exacte reden van het stoppen van het forum niet bekend gemaakt? Wat vage beweringen is alles wat er tot nu uit komt.

• Niet leuk 1

Deze post delen

De volgende aanname.

Waar moeten dat vertrouwen en respect op worden gebaseerd? En waarom wordt de exacte reden van het stoppen van het forum niet bekend gemaakt? Wat vage beweringen is alles wat er tot nu uit komt.

Vraag anders even via pm. Zoveel hebben we niet van jou gelezen afgelopen jaren en nu ineens ga je lopen posten. kom op man.

• Leuk 1

Deze post delen

Was heel lang niet op het forum geweest, nu de laatste week juist weer wel, eerlijk gezegd begrijp ik weinig van de nu ontstane situatie en ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden of hoe ik de twee openingsposten moet lezen, het voelt nu bijna als een soort poll, ben heel nieuwsgierig naar wat er nu op de achtergrond allemaal besproken word en hoop van ganser harte dat het forum word voortgezet in deze vorm.

Deze post delen

De volgende aanname.

Dat vertrouwen en respect is gebaseerd op de ervaringen die ik, en velen met mij hebben met beide personen. En de uitleg over het hoe en waarom vindt je in de openingspost. Vage beweringen lees ik alleen in jou posts.

Maar als je geen vertrouwen hebt, je kunt altijd vragen of ze al je gegevens nu willen wissen.

Deze post delen

Hola uit het zonnige zuiden. Heks is uiteindelijk vertrokken nadat hij een hoop mensen beledigd had. Myronprps heeft contact met hem.

Er is preppers.zone wat Ddoor WODAN en lewieke is opgezet. In mijn ogen een prima alternatief. Een SC gaat daar PZM heten. Preppers.zone meeting.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Preppers Zone mag ik niet komen, als ik het zo lees wat een groot deel van de leden tegen hebben op dit forum voel ik mij als "linkse boomknuffel-laar" niet welkom.

• Leuk 3

Deze post delen

Poeh..............ik ben nu echt ontdaan, heel erg ontdaan, gechoqueerd.

Zoveel met elkaar meegemaakt, zoveel gedeeld, zoveel geleerd, zoveel vrienden gemaakt, of ik ze nu in real live gezien heb of niet.

Waar kan ik dan deze contacten onderhouden ? De mensen, waar ik inmiddels heel veel om geef !

In mijn tekst hieronder staat Samenlever, niet voor niets. Samen kun je het redden, alleen is het veel en veel moeilijker.

Ik ben graag samen, samen met mijn preppervrienden, die zoveel meer van mij begrijpen, dan de schaapjes.

Op dit forum kwam ik thuis, mijn enigste forum, en nu moet ik gaan zoeken naar een ander ?

Mijn virtuele thuis stopt.............. vind dit zo enorm verdrietig. Ik weet dat er dingen speelden die niet fijn waren, maar dat gebeurt in ieder thuis.

Een thuis verliezen is gewoon te. Ik ben al bijna 4 jaar lid, altijd met veel plezier samen met Charlie.

Ons leven is door dit forum verrijkt, dit nemen we mee voor de rest van ons leven, wat binnenkort ook gaat veranderen.

Misschien past dit in deze tijd, misschien moet het wel zo gaan. Ook wij gaan door met ons verrijkte leven, met zoveel meer kennis, vrienden, en fijne ontmoetingen.

Maar juist in deze vreselijk hectische tijd, met zoveel wat op ons af komt, stoppen met dit forum ?

Tja, ik ben een vrouw, soms hard, soms super boterzacht, naïef vaak, en met emoties.

Nu ben ik droevig, ben ik bang, dat ik veel fijne mensen ga missen, dat ik sommige leden, waar ik niet zoveel contact mee heb, maar wel graag hun posts lees, ook zo erg ga missen.

Nu, ja, moet ik afscheid nemen, in deze hectische tijd, wat nu, als de SHTF losbreekt ?

Ik ben geen watje, durf veel, best stoer, maar zonder jullie misschien wel wat minder..............

@Dr.Prepper @Mr. Gold dank jullie wel voor een mooie verrijking van mijn leven voor bijna de laatste 4 jaar.

Lieve medepreppers,

Wat ga ik jullie missen !

Ik ga nu maar op zoek naar een ander prepper forum, iemand nog tips ?

Graag 1 waar de meeste van hier ook heen gaan.

Vanuit mijn hart aan jullie allen :

HOU JE VEILIG !

• Leuk 6

Deze post delen

Partir 'c est mourir un peu...

Doc & Gold, bedankt voor alles. Jullie zijn gouden kerels. Alle geluk, gezondheid en succes voor de toekomst.

Ik ga nu even in een hoekje stevig zitten balen.

Fuck, wat ga ik dit forum missen...

JB

• Leuk 1
  • Niet leuk 1

Deze post delen

De volgende aanname.

Zeg Dion je bent wel rijkelijk laat met je zorgen vind je niet? @Dr.Prepper heeft aangegeven op korte termijn nog een aantal vragen te beantwoorden en wellicht dat hij dan ook kans ziet om iets te zeggen over wat er zal gebeuren met de database zelf, gebruikersgegevens enz. We willen allemaal graag dat er waardig afscheid kan worden genomen van het forum. Laten we het leuk houden. Het speculeren dat je nu doet gaat verder ook nergens toe leiden en zoals gezegd, als de forumeigenaren misbruik hadden willen maken van de gegevens dan hadden zij dat waarschijnlijk al lang gedaan.

Deze post delen

dit heb ik niet zien aankomen.

Ik heb fijne mensen leren kennen door dit forum en heel wat opgestoken.

tis jammer maar begrijpelijk.

Heel erg bedankt Dr Prepper, Mr Gold, mods en alle anderen die zich hebben ingezet voor dit forum.

Deze post delen

... als de forumeigenaren misbruik hadden willen maken van de gegevens dan hadden zij dat waarschijnlijk al lang gedaan.

Inderdaad. Goede eindconclusie, mod.

Deze post delen

Vraag anders even via pm. Zoveel hebben we niet van jou gelezen afgelopen jaren en nu ineens ga je lopen posten. kom op man.

Tja, als je dit soort reacties post dan snap ik de beheerders wel. Je werpt je met je reactie op als autoriteit die wel even bepaald wat wel en niet gezegd en geschreven mag worden. Alsof iemand die minder post er geen gevoel bij heeft dat dit forum stopt. Ik voel me indirect ook aangesproken omdat ik ook slechts 17 posts heb geplaatst.

Het gebrek aan inhoudelijke reactie zet mij wel aan het denken. Misschien is het inderdaad wel goed geweest zo.

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...