Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

*** Preppers.nl FORUM STOPT // een nieuw begin ***

Recommended Posts

@Zinzzy @CMFC1988 @FincaInSpanje @andereSCorganisatoren

Mocht er intentie zijn om wel SC's te blijven organiseren met bekenden, ik hou me aanbevolen! En het enige wat ik nu kan verzinnen om jullie in PM mijn emailadres te sturen.

Toch even hier, want ik ken niet alle SC'organisatoren

Ben uberhaupt wel benieuwd hoe jullie daarover denken.

Ik wist trouwens niet dat Heksenboot niet meer op het forum zat. Is er iemand hier die contactgegevens van hem heeft en hem wil vragen of emailadres of telefoonnummer doorgegeven mag worden, de ene of de andere kant op? Ik ken het verhaal erachter niet?

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Hoewel dit een begrijpelijke beslissing is die met respect behandelt dient te worden, vind ik het toch erg jammer.

Nog enige tijd zal ik denken "even op preppers.nl kijken"

Dus respect, en vaarwel.

(En voor de rest wat Lovetea zegt)

Deze post delen

Dat je er mee stopt, prima. Maar dat je dit forum, met vele honderden vaste bezoekers, plat legt zonder alternatief is op z'n zachts gezegd nogal raar, en doodzonde ook. Dat jullie ( @Mr. Gold en @Dr.Prepper ) er geen tijd meer voor hebben snap ik best, maar stel dan een set nieuwe admins aan die er wel de tijd in willen steken. Het forum kost jullie geen geld, dit word immers al tijden door de community betaald en zou ook zeker op die manier door kunnen gaan, dus dat is ook geen reden om nieuwe admins aan te stellen.

Een forum als deze, met zoveel bezoekers en informatie, mag je eigenlijk niet zo maar stoppen vind ik. Dit zou vergelijkbaar wanneer Google ineens zou besluiten om geen zoekmachine meer aan te bieden (ok, dat is misschien wel meer impact maar toch). Als er nou bijna niemand meer zou komen dan kan ik het me nog voorstellen dat je de boel dichtgooit, maar nu is het meer een luxe probleem, en dat mag je niet zo maar stoppen.

• Leuk 3

Deze post delen

Jammer dat dit forum in zijn actieve vorm ophoudt te bestaan, maar op http://www.messenforum.nl zouden we wat mij betreft best een of meerdere subfora over preppen kunnen openen.

Weliswaar een stuk kleinschaliger dan hier, maar het zou mogelijk toch in een behoefte kunnen voorzien.

• Leuk 1

Deze post delen

@Zinzzy @CMFC1988 @FincaInSpanje @andereSCorganisatoren

Mocht er intentie zijn om wel SC's te blijven organiseren met bekenden, ik hou me aanbevolen! En het enige wat ik nu kan verzinnen om jullie in PM mijn emailadres te sturen.

Toch even hier, want ik ken niet alle SC'organisatoren

Ben uberhaupt wel benieuwd hoe jullie daarover denken.

Ik wist trouwens niet dat Heksenboot niet meer op het forum zat. Is er iemand hier die contactgegevens van hem heeft en hem wil vragen of emailadres of telefoonnummer doorgegeven mag worden, de ene of de andere kant op? Ik ken het verhaal erachter niet?

Hola uit het zonnige zuiden. Heks is uiteindelijk vertrokken nadat hij een hoop mensen beledigd had. Myronprps heeft contact met hem.

Er is preppers.zone wat Ddoor WODAN en lewieke is opgezet. In mijn ogen een prima alternatief. Een SC gaat daar PZM heten. Preppers.zone meeting.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

• Leuk 1

Deze post delen

Dit is even schrikken.....en slikken :(

Niet dat ik zo'n actieve schrijfster was maar mijn dag begon altijd met het lezen van preppers.nl...en het was ook weer de dagsluiting.

Ik vind het echt heel jammer maar begrijp dat er prioriteiten gesteld moeten worden. Er speelt zoveel momenteel en de onrust neemt aan alle kanten onrustbarend toe waardoor ieder met zijn eigen ding verder moet qua voorbereiden.

Ik ken (helaas) niemand hier persoonlijk, daarom bedank ik iedereen die bij heeft gedragen aan het forum met waardevolle tips waarvan ik heb geleerd. Preppers.nl, en iedereen die de site in de lucht heeft gehouden..... bedankt, omdat jullie dit mogelijk hebben gemaakt.

SNIK....

Heb nu ineens het gevoel dat ik nog van alles moet opzoeken en opslaan...........alleen geen idee waar te beginnen.

Ik laat het eerst maar even bezinken met 'n wijntje :)......de vijf zit in de klok dus het mag :)

Deze post delen

bestaan er wel andere forums?

Ik ken er maar 1 andere,die al tijden niet zo actief is en wil wel graag eentje die actief is en net zo leerzaam als hier

Deze post delen

Daar gaat een stukje van mijn hart!! R.I.P Preppers forum.

Ik wil iedereen natuurlijk bedanken voor de mooie momenten die jullie mij allemaal hebben gegeven. En gemaakt hebben tot wie ik nu ben.

Hierbij wil ik graag @Dr.Prepper En @Mr.Gold (Dr.P en Mr.Gold)

Dank jullie wel voor alles!!!

• Leuk 1

Deze post delen

Dank voor de vele reacties. We snappen dat het voor velen een teleurstelling is. Slecht nieuws kan je niet mooier maken dan het is. En we zijn er preppers voor om vervolgens oplossingen te bedenken. Later vandaag zal ik nog terugkomen op de vragen.

• Leuk 2

Deze post delen

Ik ben hierdoor wel erg diep geraakt. Ik wou namelijk net terug beginnen met het preppen wat serieuzer te nemen...

Jammer. Ik ben nog nooit op een SC geweest, omdat ik dat niet mocht van mijn ouders voor ik 16 was. Ik ken hier dus niemand echt en zal dat dus waarschijnlijk nooit doen. Jammer, want als ik afga op wat (sommige) mensen schrijven, denk ik dat daar wel heel interessante personen achter zitten. Jammer dat ik geen contact meer kan houden met jullie.

Deze mensen had ik wel eens in het echt willen ontmoeten: @Loreen @Vempain @Stuudje @homerun @Raycoupe @Peerke @FKAGB @f150 @Gamble @Simurgh @Heksenboot

Oh ja, aan alle mods en mensen die praktisch advies enzo hebben gegeven, ontzettend dankjewel. Jullie hebben voor mij heel veel betekent, zowel qua advies als qua uitgebreide kennis.

Spreadsheet: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DGEhh1vBJ0d9fJRhPGlq1acwDmeg4vnkCfDJUzGmwiA/edit?pli=1#gid=0

• Leuk 2

Deze post delen

Beste @Mr. Gold en @Dr.Prepper,

Ik heb het onheilsbericht meerdere keren gelezen en me flink in mijn arm geknepen, maar helaas het is geen nachtmerrie:mad:

Wat zal ik het forum missen, hoewel ik niet veel toevoegde was bijna iedere dag aanwezig tja ik ben echt verslaaft:o

Ik heb jullie op z'n Haags gezegd toffe gozers 2 keer ontmoet en leuke gesprekken gehad.

Ook andere toffe preppers ontmoet.

Beste mede preppers, met pijn in mijn hart neem ik hierbij afscheid van jullie en wens jullie het beste.

Met vriendelijke groet, Popeye.

Verdriet.jpg.29bc8607b96c192b2006d6ba6850896e.jpg

• Leuk 2

Deze post delen

Ik ben in schock, wat ontzettend jammer dat het forum stopt. Ik voel me een forumlid vanaf bijna het 1e uur. @Mr. Gold heeft het over incidenten in de communitie en in zijn prive leven. Ik vind het nogal pijnlijk om te horen dat dit heeft plaatsgevonden. Ik kan me voorstellen dat er ergens een grens ligt, het moet wel leuk blijven.

Bij deze wil ik jullie oprichters van harte bedanken voor alle mooie, bijzondere, grappige en leerzame dingen die ik hier heb mogen beleven. Jullie hebben het mogelijk gemaakt dat vele gelijkgestemden elkaar konden ontmoeten. Mijn diep respect gaat uit naar jullie oprichters, moderators en leden.

Groet, Richa

• Leuk 1

Deze post delen

Erg jammer om te moeten lezen dat het gaat stoppen, ik vond/vind het altijd leuk om rond te neuzen.

Heel veel heb ik niet geschreven, maar dat doet er nu niet meer toe.

In ieder geval, bedankt voor de uren die ik hier heb mogen/kunnen doorbrengen.

Ik heb hier best wel ideeën opgedaan, en ik hoop dat ik nog menigeen tegen zal gaan komen.

IRL en/ergens anders op een forum.

Iedereen het beste en bedankt

Groetjes Marco.

• Leuk 1

Deze post delen

Weet niets te zeggen, allereerst @Dr.Prepper en @Mr. Gold bedankt voor jullie inzet en mooie forum.

Zal het erg missen, het was ook een soort therapie voor mij, al eens gemaild met @Mr. Gold hierover.

Misschien is er nog een kleine hoop op een doorstart (gebeurd ook in het echte zakenleven):D

Maar er zijn ook al weer nieuwe initiatieven. Misschien kunt u helpen met een doorstart bij het vervolg een soort Preppers 2.

Nogmaals bedankt @Dr.Prepper en @Mr. Gold. moet nu een traanje wegpinken zie de letters niet meer zo goed.

Deze post delen

Kan niet helemaal zeggen dat het me verrast heeft.

Komt desalniettemen wel even binnen. Bedankt jongens. Degenen die mij willen contacten buiten het forum: pm, dan kan je de info krijgen.

• Leuk 4

Deze post delen

We hebben net de 4 jaar niet gehaald. Ik steek de hand in eigen boezem dat het forum te groot is geworden voor ons. Het is altijd onze drive geweest om zoveel mogelijk mensen aan het preppen te krijgen, maar nu breekt ons dit op.

Tja.....

Mijns inziens is de focus/moderatie v/h het forum altijd fout geweest.

Heel veel discussies gingen eigenlijk niet over echt preppen. Als alle discussies over de aanschaf v/e extra zak chips direct gesloten zouden worden, dan zou de moderatie ook eenvouder zijn geweest.

De gevechten komen vooral omdat trollen/negativelingen v/h eerste uur nooit aangepakt zijn.

Deze post delen

Bedankt @dokter.prepper en @mister.gold. Ik heb hier een paar fijne jaren gehad en het is goed om weer verder te gaan. Bedankt alle kennissen van de SC. het waren mooie tijden. Tot ziens in betere tijden.

Deze post delen

WAT, het forum stopt?? En ik ben nog maar net lid, ik moet nog zoveel leren!!! :(

Jammer, heel jammer. Ik ken @Mr. Gold en @Dr.Prepper niet persoonlijk (ik ken niemand van dit forum eigenlijk) maar ik denk dat er best wel heel veel kopzorgen aan deze beslissing zijn voorafgegaan.

Ik wil jullie samen en ook alle andere leden van dit forum heel erg bedanken voor alles wat jullie voor de prepper community gedaan hebben..

Ik was zelf niet zo heel actief maar heb wel veel meegelezen en op die manier al veel geleerd, maar dat is nog lang niet genoeg....

Ik ga zeker de berichten over alternatieven in de gaten houden.

Deze post delen

KUT.jpg.53fa10a0b2d0b7dce2646a0517e5dc2b.jpg

zo....maar wel de meeste posts....en de grootste lariekoek op mijn naam. Dank, Obi Gold Kenobi en Yoda Prepper !

• Leuk 3

Deze post delen

Dat je er mee stopt, prima. Maar dat je dit forum, met vele honderden vaste bezoekers, plat legt zonder alternatief is op z'n zachts gezegd nogal raar, en doodzonde ook. Dat jullie ( @Mr. Gold en @Dr.Prepper ) er geen tijd meer voor hebben snap ik best, maar stel dan een set nieuwe admins aan die er wel de tijd in willen steken. Het forum kost jullie geen geld, dit word immers al tijden door de community betaald en zou ook zeker op die manier door kunnen gaan, dus dat is ook geen reden om nieuwe admins aan te stellen.

Een forum als deze, met zoveel bezoekers en informatie, mag je eigenlijk niet zo maar stoppen vind ik. Dit zou vergelijkbaar wanneer Google ineens zou besluiten om geen zoekmachine meer aan te bieden (ok, dat is misschien wel meer impact maar toch). Als er nou bijna niemand meer zou komen dan kan ik het me nog voorstellen dat je de boel dichtgooit, maar nu is het meer een luxe probleem, en dat mag je niet zo maar stoppen.

Helemaal mee eens.

Daarbij komt nog dat ik net mijn eerste waarschuwing, voor 6 maanden, (onterecht overigens) gehad heb.

Waar moet ik nu mijn beklag gaan doen ?

• Leuk 1

Deze post delen

Jammer, jammer, jammer. En toch begrijp ik het ook wel. Niets is voor eeuwig, dit forum had een begin en heeft nu ook een eind. Dank @Mr. Gold en @Dr.Prepper voor het faciliteren van deze ontmoetingsplek, dank ook de generaties van moderators die de zaak draaiende hielden.

• Leuk 1

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...