Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

*** Preppers.nl FORUM STOPT // een nieuw begin ***

Recommended Posts

Als prepper, maar ook als Moderator van preppers.nl(forum) wil ik @Mr. Gold en @Dr.Prepper bedanken, dat duizenden preppers via http://www.preppers.nl(forum) informatie en kennis konden opdoen en vele vrienden konden maken. Daarnaast wil ik mijn medecollega's(Mods) bedanken voor hun bijdrage en hun begeleiding en ondersteuning op het forum - @AWOL @Changing the mindset @Chinook @Floshtf @Greener @Highway @Kungfufox @leidseprepper @lewieke @netuyas @Raycoupe @Vempain @Vlinder @Communicator (en iedereen die ik vergeten ben). Maar natuurlijk ook alle preppers uit NL/België die een fantastische bijdrage en een schat aan informatie hebben gegeven!

De orkaan aan de horizon

Zoals jullie weten, komt er een grote orkaan aan met een vernietigende kracht. We zien en voelen de windsnelheden wel, maar de orkaan is er nog niet. Dit geeft ons nog net even tijd om alles goed voor te bereiden en dekking te zoeken. Ik hoef natuurlijk geen tekst en uitleg te geven wat ik hiermee bedoel (zie het nieuws). Wat ik wil zeggen is dit: Ga door met preppen en blijf je voorbereiden. Zorg dat alles klaarstaat en wees alert. Eet gezond en werk aan je conditie.

May the force be with you :)

- Cyberbeer out -

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het forum zal voor langere tijd nog toegankelijk blijven als archief. Hoe lang precies durf ik niet te zeggen.

Het is te hopen!

• Leuk 1

Deze post delen

Met pijn in mijn hart kan ik niet anders dan achter de admins staan in hun beslissing, maar zonder onze admins geen forum, deze fantastische mensen zijn onvervangbaar. Ik wil ze dan ook bedanken voor de afgelopen jaren en wat ze hebben opgebouwd.

Het gemis van dit forum laat een grote leegte achter, maar net als in de natuur worden leegtes altijd weer gevuld met wat anders.

Ik hoop dat de vele contacten die zijn ontstaan zullen leiden tot andere mooie dingen.

Ray out.

• Leuk 5

Deze post delen

Enorm bedankt voor jullie initiatief en inzet!

Jullie laten een mooie encyclopedia achter.

Ondanks dat ik niet zo'n actieve poster ben/was, bezocht ik elke dag dit forum.

Het gaat jullie goed!:)

Deze post delen

Die zag ik niet aankomen, ik ben geschokt!

Niemand die het forum over wil nemen?? Safe Preppers.nl!!!!

Maar toch bedankt voor al jullie fantastische werk! Veel geleerd maar nog lang niet genoeg. RIP Preppers.nl

Deze post delen

zo dan..das ff een donderslag bij heldere hemel..moet wennen dat we elkaar niet meer zien op sc's enzo..

gelukkig nog een leuke vriendenkring op FB aan over gehouden, als er nog luitjes zijn die op fb een plekkie over heben..mijn naam is rene noot..maak je wel ff bekend met je nick-name van deze site..

• Leuk 1

Deze post delen

Sjezus hee!

.........

Wat ongelooflijk balen! Wat moet ik zeggen?

Ik kwam rond augustus 2012 hier op het forum.

Heb nog de oude garde zo'n beetje meegemaakt en vele mensen zien komen en gaan.

Natuurlijk is dit een afspiegeling van onze maatschappij mr. Gold en dr.prepper.

Verwachte ik ook niet toen ik hier net kwam.

Ik dacht dat iedereen zou zijn zoals ik en niets was minder waar...

Ben een keer boos van het forum weggelopen, maar toch terug gekomen. Waarom?

Omdat preppers.nl van mijn leven deel is gaan uitmaken daarom!

Ook ik zonder me wel eens een tijdje af van het forum.

Toch kom ik elke dag wel even buurten. Soms wat actiever en soms wat minder, maar altijd kom ik terug.

Stiekum hoop ik dan ook dat jullie het alsnog een kans gaan geven.

Dat members dit draadje nu gaan bestoken met boodschappen van doorgaan!

Vele mensen hier leren kennen. Jullie nog nooit in het echt een hand geschud en mooie reviews mogen doen.

Kop op!

Gewoon doorgaan zeg ik dus ook!

Er worden alweer nieuwe plannen voor SC's gesmeed. Mensen bedenken andere alternatieve dingen om de sfeer hier mooi te houden en SAMEN kunnen we nog zoveel bereiken.

Na regen komt zonneschijn! Opstaan dus ook heren Goud en Dokter!

Niet omdat het nu een paar maanden wat minder is zomaar de handdoek in de ring gooien.

Dat zou zonde zijn en daarvoor is de site voor teveel mensen van belang!

Voor de mensen die messen hebben besteld (42 in totaal en moest wel een stop zetten), heeft 2 derde de tekst in omnia paratus besteld om bij te laten graveren. Dat moet toch wel wat zeggen dacht ik zo!

Voir de mensen die besteld hebben: Jullie hebben mijn nummer dus stuur een app of sms zodat we contact kunnen blijven houden!

Mr. Gold en dr.prepper.....

Mocht het zo zijn dan het gaat jullie goed.

Liever heb ik dat jullie er nog even over nadenken en dat we alsnog in de nabije toekomst een keer de hand kunnen schudden....

• Leuk 5

Deze post delen

Best wel uit het niets dit O.o

Nu heb ik alleen nog doomsdayprepperforums.com over >.

Ik ga het wel jammer vinden dat ik niemand meer van het forum zal herkennen als ik naar beursen en dergelijke ga :(

Het was nogal leuk om te herkennen maar niet herkent te worden ^^"

Deze post delen

Ook ik vind het erg jammer zelfs gezien ik nog maar een jaartje lid ben.

Geweldige mensen (ondanks dat ik de meeste slechts alleen digitaal ken), mooie bron van informatie.

Bedankt voor al jullie tijd en energie!

Ik struinde met veel plezier hier rond.

Deze post delen

Voor de mensen die messen hebben besteld (42 in totaal en moest wel een stop zetten), heeft 2 derde de tekst in omnia paratus besteld om bij te laten graveren. Dat moet toch wel wat zeggen dacht ik zo!

Erg mooi om te lezen.

• Leuk 1

Deze post delen

Wat ontzettend jammer dat dit gaat gebeuren, hoewel ik de beweegredenen van de admins wel kan begrijpen. Ik wil hen ook ontzettend bedanken voor de afgelopen jaren en al mijn collega-preppers voor hun inzichten, wijze woorden, praktische informatie en al het verdere moois dat dit forum in deze jaren gebracht heeft.

Het gaat iedereen goed natuurlijk, dat spreekt voor zich, maar missen, dat zal ik het hier zeker. Het dagelijks lurken en het incidenteel posten heeft toch een vaste plaats gekregen in mijn leven dat ik zeker als een verlies zal ervaren.

Pffft, hoe een donderslag bij heldere hemel een shtf inluid....

• Leuk 2

Deze post delen

Ik was hier ook nog niet héél lang lid, en niet het meest actieve, maar vind het ook bijzonder jammer en hoop dat er een goed Nederlands/Belgisch alternatief uit voortkomt, want we gaan het nog hard nodig hebben !

Deze post delen

Pfffff erg jammer!

Ik ben zelf qua poster nooit zo actief geweest, maar wel als lezer.

Ik vind het erg jammer dat het forum stopt, zeker aangezien er best wel wat initiatieven uit voorgekomen zijn.

Wat ik niet helemaal snap is waarom de stekker eruit getrokken wordt. Zijn er geen mogelijkheden het huidige forum beschikbaar te maken onder een andere naam? Gezien er al een boel externe moderators zijn en er vast anders nog wel mensen zijn die dat zouden willen doen.

Daar waar wij een vrij groot development/hosting bedrijf hebben zouden wij eventueel bereid zijn de development/hosting op ons te nemen.

Aangezien het zonde is als de content verloren zou gaan.

Deze post delen

Errug jammer maar niets is voor eeuwig.

Komt wel koud op je dak zo!

Het beste allemaal!

Groet Calimero

• Leuk 1

Deze post delen

waarom meteen sluiten?!

Waarom niet eerst kijken of er iemand de boel wilt overnemen?!!

En wat gebeurt er met de prepshop??

Om heel eerlijk te zijn snap ik het niet,sommige misschien wel maar in alle jaren dat ik op forums hang wordt er eerst naar een vervanger gezocht inplaats meteen de stekker eruit trekken.

Ik ben niet goed met computers anders wist ik het wel..

Deze post delen

Dank julkie wel allemaal! Ondanks dat ik hier nog maar kort was, heb ik heel veel geleerd hier! Heel heel erg jammer dat dit stopt, maar wel begrijpelijk.

Dank jullie wel voor de keer momenten hier.

PS, de prepshop blijft die wel bestaan in huidige vorm, of word daar ook de stekker uit getrokken?

Deze post delen

Alhoewel ik me realiseer dat ik hier ook maar te gast ben, betreur ik het besluit van Dr.Prepper en Mr.Gold. Dank voor de tijd en kennis die jullie, de mods, maar ook de duizenden leden, hebben gedeeld. Ik heb er veel aan gehad en er goede vrienden aan over gehouden. Maar omgekeerd: ik had jullie ook nog veel kunnen delen en zal het forum missen.

Er zullen wel weer nieuwe initiatieven komen, of aangehaakt worden op bestaande. Voor de mensen die voor de definitieve apocalypse van dit forum nog in contact willen blijven: hier een online sheet met mijn e-mail en facebook adres:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DGEhh1vBJ0d9fJRhPGlq1acwDmeg4vnkCfDJUzGmwiA/edit#gid=0

Het staat iedereen vrij om hier gegevens op aan te vullen, maar houdt er rekening mee dat het document open toegankelijk is.

• Leuk 2

Deze post delen

PS, de prepshop blijft die wel bestaan in huidige vorm, of word daar ook de stekker uit getrokken?

De PrepShop staat los van het forum, dus die blijft gewoon bestaan.

Dit forum gaat straks op "Read-only" oftewel: alleen lezen; nieuwe reacties en posts kunnen dan niet meer geplaatst worden.

Deze post delen

Jeeh wat valt dit rouw op me dak. Helemaal ook omdat ik in het begin van de veilingen heb mee gedaan voor de communitie. Dat geeft nu wel een hele nare smaak moet ik zeggen. Als ik dit toen had geweten had ik het niet gedaan kon/kan het geld zelf goed gebruiken.

En wie gaat trouwens monitoren wat er met de community pot gebeurd.

@Mr gold en @dr prepper. Ondanks dat wij hier niet vaak actief waren kwamen we wel regelmatig lezen. Het ga jullie goed.

Deze post delen

Wow!!!!

Jeetje zeg, ik schrik hier wel van. Vond dit ondanks sommige discussies en meningsverschillen, die nu eenmaal horen bij het mens zijn, een geweldige community. Het besluit kan ik niet over oordelen, maar het plotselingen absoluut niet meer posten in bestaande topics vind ik iets wat ik moeilijk te behappen vind. Moet dat echt zo plotseling (gisteravond plaats je nog een reactie en vandaag lees je dat er geen reactie meer op kan volgen, zonder enige waarschuwing vooraf) Dat vind ik lastig.

Ik vind dat jullie mooi werk hebben gedaan, absoluut. Dit komt alleen even TE plotseling. Net nieuwe moderators bijvoorbeeld, voorstellen tot overname, even een weekje headsup. Sorry, het is mijn dingetje en ik moet het even laten bezinken.

Niet alleen dat, het eerste wat ik dacht was: En de SC's dan!!!! Hoe leggen we die contacten nu nog??? Poehee en dan nog maar een week om hier over te praten om dit te communiceren.... ehhhhh.

Even stil.

Desalniettemin. Bedankt!! en Succes in het verdere leven!

• Leuk 1

Deze post delen

Potverdorie ben ik een paar dagen uit de roulatie.....komt dit voorbij. Wat jammer dat dit plaats vindt. Ik wens iedereen het beste en hopelijk kruisen onze paden elkaar nog eens. Ik heb mede door dit forum er een paar zeer goede/waardevolle/fijne vrienden aan over gehouden. Ik was erbij vanaf een van de eerste weken en nu tot de laatste dag.

Mr Gold, Dr. Prepper en Ecoprepper het ga jullie allemaal goed. Nogmaals jammer dat m'n haast dagelijkse "hangout" weggaat.....

• Leuk 3

Deze post delen

Dit dus ..... Eens!

waarom meteen sluiten?!

Waarom niet eerst kijken of er iemand de boel wilt overnemen?!!

Om heel eerlijk te zijn snap ik het niet,sommige misschien wel maar in alle jaren dat ik op forums hang wordt er eerst naar een vervanger gezocht inplaats meteen de stekker eruit trekken.

Ik ben niet goed met computers anders wist ik het wel..

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...