Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

*** Preppers.nl FORUM STOPT // een nieuw begin ***

Recommended Posts

Kennen jullie dat gevoel van misselijkheid in je maag?

Een dergelijk gevoel dat je krijgt wanneer je verliefd bent...

...of wanneer je iets ontnomen wordt dat je aan het hart ligt. :(

Ja. ik ken dat gevoel en het is een rot gevoel:(

• Leuk 1

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Als ik terugdenk aan mijn autobedrijf-tijd zie ik enige gelijkenis. Een oude auto met gebreken ging naar de "sloop" toch nog een restwaarde.

Een auto die er goed uitzaf maar veel reparatie's had ging ook vaak richtig sloop. (waar de auto dan weer werd doorverkocht en weer in de handel kwam):confused:

Maar nu terzake.

Een mooie site als preppers.nl gaat naar de sloop, voor een bedrag van 0.

Is er geen restwaarde?

Is de site niet gewoon te verkopen? Voor een symbolisch bedrag aan een bekende groep (of bestuur van een op te richten Stichting).

Dan heb je al een rijdend voertuig (virtueel) en kan iedereen weer instappen.

Eventueel een strengere aanmelding met lidmaatschap. @Dr.Prepper @Mr. Gold is dat niet wat? Is dat geen optie i.p.v. de hele zaak naar de "sloop" te rijden? Is toch zonde.

En als er een stichting komt kunt u zelf als medebestuur op de achtergrond blijven en dit mooie werk niet weggooien.

• Leuk 2

Deze post delen

Dit forum is in alle vormen het beste forum wat ik ken, zowel mbt layout, het oogt zo kicke al die overzichtelijke kleuren, de avatars staan allemaal super leuk, mooie schatkist boven aan, in omnia paratus erbij. Alles klopt gewoon.

Veel respect voor mensen die de alternatieven opwerpen en inspelen op de situatie zoals een prepper hoort te kunnen.

Toch hoop ik dat ooit dit forum weer open gaat, het is te gaaf om zomaar weg te doen in totaal.

Er is in een paar jaar tijd zo ontzettend veel nuttige info gedeeld, en nu de wereld echt begint te wankelen zou het wel erg tof zijn als er 1 stabiele factor is als een informatie bron van preppers die samen zoveel kennis hebben over vanalles en nog wat.

Ik denk ook dat als deze site door zou starten dat er in 2016, en max 2017 een drie tot meer x aantal leden zich aan zou melden om hals over kop kennis te vergaren wat te doen als de stroom uitvalt bijv.

Zon omvang, en zon site beheren kan alleen door een gemotiveerd team.

Ik ga preppers.nl als site en community enorm missen.

Nogmaals bedankt iedereen.

Niet te evenaren, hoeveel kwaliteitsuren ik hier heb gezeten!:D

Het heeft mij door mijn werkeloosheidsperiode heengeloodst. Ik heb beter leren relativeren door de opgedane kennis van mensen die zoveel van elkaar kunnen verschillen.

Tot ziens in de toekomst!:)

C

• Leuk 2

Deze post delen

Inderdaad, ze zeggen ook niet voor niks dat je pas beseft wat je hebt tot je het kwijt bent...

De 48 uur van dit topic nadert, daarmee komt het onvermijdelijke weer iets dichterbij...

Ik ben al wel blij dat een deel van de contacten zich al op prepperlink.nl aangemeld heeft, maar ook daar mis ik nog 'grote' namen als KS, JB, een aantal van de mods en zeker onze geliefde admins. Een nieuw forum ben ik nog niet aan toe maar een plekje waar iedereen te vinden is is wel wenselijk, zeker nu.

Het gaat iedereen goed hoop ik en wie weet wat de toekomst ons zal brengen.

Verstuurd (waarschijnlijk) vanuit een lekker warm bedje :)

Ga me straks aanmelden..... Ben nog in shock

• Leuk 1

Deze post delen

Beste Preppers, Ik heb mij de laatste maanden zeer afzijdig gehouden van de Preppers community vanwege diverse incidenten die hebben plaatsgevonden zowel in mijn privé leven als in de community

Ik ben inactief geweest maar wat is er afgelopen tijd eigenlijk gebeurd qua genoemde incidenten dat tot zo'n besluit wordt gekomen?

Deze post delen

Met gemengde gevoelens las ik dat dit forum binnenkort zal worden opgeheven. Gezien de omstandigheden begrijp ik deze ongetwijfeld moeilijke beslissing. Hierbij bedank ik alle forumleden van wie ik nuttige dingen heb geleerd. Ik dank ook de forumbeheerders voor de tijd en moeite die zij in dit forum hebben gestoken.

Voor wat betreft het forum zelf zou ik dringend adviseren alleen de kennisrubrieken Survival en Survival Uitrusting inzichtelijk online te zetten. Alle overige rubrieken en persoonsprofielen verwijderen en weggooien. Jullie weten zelf wel waarom.

Ik wens iedereen het allerbeste toe. Wellicht tot ziens.

Deze post delen

Ben nooit heel erg actief geweest qua plaatsen van berichten. Was meer een meelezer en heb veel interessante informatie kunnen vinden hier. Forumbeheerders bedankt voor alles!

Deze post delen

Ik wil hier graag wat moois typen maar ik heb er simpelweg de woorden niet voor.

Missen, ik ga het echt.

Voor iedereen, veel geluk en ik hoop dat we nooit onze prepspullen nodig hebben.

Dikke knuffel voor iedereen!

• Leuk 2

Deze post delen

Bedankt voor de goede tijden en alle energie die jullie in dit project hebben gestoken. Ondanks het feit dat ik al langere tijd hier niet echt meer aanwezig was door bepaalde redenen was dit voor mij toch een heel prettig platform met heel interessante mensen die maar één doel voor ogen hebben, overleven. Helaas overleeft dit forum nu niet als gevolg van het eigen succes. Het is jammer dit bolwerk van waardevolle informatie, ideeën en inventiviteit te zien verdwijnen. Ik wens allen veel succes and maybe we'll meet again, in another time, at another place.

Deze post delen

Laatste berichtje van mij op deze site, ik weet nog niet of ik naar de Preppers.zone ga of naar Prepperlink ( maar ja dat is Facebook en daar wil ik niet aan! )

En begrijp nu niet of het wel of niet Facebook gelinkt is.

Dus mocht iemand zich geroepen voelen dat aan mij uit te leggen graag per pm dat kan ik morgen nog wel lezen.

Allemaal tot ziens, het hele leven is afscheid nemen en soms ben je daar helemaal niet klaar voor net zoals nu.

Maar we moeten wel door en zoals Calimero zijn laatste stukje zin zei; en dat is niet eerlijk hoor!!!!!!!!!!

Lieve groet aan allen op deze site

Calimero

• Leuk 2

Deze post delen

Laatste berichtje van mij op deze site, ik weet nog niet of ik naar de Preppers.zone ga of naar Prepperlink ( maar ja dat is Facebook en daar wil ik niet aan! )

En begrijp nu niet of het wel of niet Facebook gelinkt is.

Dus mocht iemand zich geroepen voelen dat aan mij uit te leggen graag per pm dat kan ik morgen nog wel lezen.

Allemaal tot ziens, het hele leven is afscheid nemen en soms ben je daar helemaal niet klaar voor net zoals nu.

Maar we moeten wel door en zoals Calimero zijn laatste stukje zin zei; en dat is niet eerlijk hoor!!!!!!!!!!

Lieve groet aan allen op deze site

Calimero

Pb sent :)

Verstuurd (waarschijnlijk) vanuit een lekker warm bedje :)

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...