Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

*** Preppers.nl FORUM STOPT // een nieuw begin ***

Recommended Posts

Ik voel me toch nog wel een beetje alsof er een tank over me heen is gereden, maar allá, dat gebeurt motoragent Dreutel in elke aflevering van de strip.

Motoragent-Dreutel-in-de-prak.jpg.59de718e212ced8ab9de18baaaf3cfa9.jpg

:p

Dreutel.jpg.10c916258a8a552f5154ab972c86de2d.jpg

Zoete wraak. :)

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

..... ....... ....... ....... Ik ben normaal welbespraakt... maar weet eigenlijk nog steeds niet hoe ik hier op moet reageren. Ook nu een dag later niet.

Kwam net kijken hier, in nogal roerige tijden. Zit nog in de inburgeringsfase maar heb al heel veel bruikbare informatie tot mij genomen... en dus nu al ietwat te veel en te lang op dit forum zitten lezen. Echt in korte tijd al veel bijgeleerd. Dank daarvoor.

Dat kan natuurlijk nog steeds maar is toch leuker om dat van een levend forum het halen ipv een dooie database. ;)

Eigenlijk had ik mij al een jaar eerder kunnen aanmelden, dat heb ik toen niet gedaan omdat ik dacht dat een preppersforum niet echt iets voor mij was. Ik ben toch geen prepper? Ik heb gewoon veel spullen en voedsel en een moestuin, hou van messen, kampeerspullen en zaklampjes en ben graag voorbereid op van alles en zelfredzaam... :p

Dat had ik dus mis. :cool: Dit forum tikte al die vakjes aan en meer! Maar had ik mij toen wel aangemeld dan was de schok nu natuurlijk een stuk groter geweest. Maar dan had ik ook meer tijd gehad om jullie beter te leren kennen (naast degenen die ik voordien al kende). Dus een beetje een dubbel gevoel...

Ben blij dat ik bijvoorbeeld nog net mee heb kunnen doen aan het prachtige messen project van @Gamble...

En had zelf nog wel wat ideeën om bij te kunnen dragen aan dit forum (zit hier bijvoorbeeld die Aldi wildcam uit te testen... grappig om te zien wat mn kat 's nachts uitspookt, waar moet dat review nou heen dan?) en het was leuk om te bedenken wat dat allemaal zou kunnen zijn en wat ik met jullie zou kunnen delen.

Heb mij wijselijk maar buiten de verhitte inhoudelijke/sfeer/politieke/vluchtelingen topic discussies gehouden ook al was dat soms erg moeilijk (heb me expres zelfs een maand niet aangemeld zodat ik dan ook niet kón reageren, impulsbeheersing!). Heb bewondering voor diegenen die moedig en onvermoeibaar bleven strijden tegen (m.i.) onrecht.

Dat de sfeer anders was als vroeger kon ik wel merken bij het doorlezen van de oudere topics. Daar was een duidelijk andere omgangssfeer tussen de leden te bemerken. Maar heb ook in die korte tijd gemerkt dat het de laatste tijd toch ook weer de goede kant op ging. :cool:

Ik zal mij dan ook aanmelden bij het prepperslinkje om in de gaten te kunnen houden wat er verder gaat gebeuren. En een aantal van jullie zie ik sowieso in januari bij mij. :-)) Ben beniéuwd waar er dán over gepraat gaat worden... :p

Oh... en ontdekte gisteren (bij het lezen van oudere topics) dat ik tóch allang op dit forum aanwezig was... op de foto dan dus, mn eten, voluptueze vooraanzicht, achterwerk, naam én foto's zijn hier al te zien geweest... rarara... :cool:

Tja... en éigenlijk kwam ik hier natuurlijk ook gewoon om een lekkere prepkerel aan de haak te slaan (las dat dat meerdere keren succesvol is gebleken) om aldus ook op die manier geprept verder door het leven te gaan... :D :rolleyes: Maar helaas... die plannen moeten maar weer in de voorraadkast. ;)

• Leuk 2

Deze post delen

Tja... en éigenlijk kwam ik hier natuurlijk ook gewoon om een lekkere prepkerel aan de haak te slaan

Tadaa, hier zou het je mee moeten lukken;), gooi maar een lijntje uit.

https://prepshop.nl/producten/visset

https://prepshop.nl/producten/yoyo-automatic-fishing-reel-automatische-vislijn

https://prepshop.nl/producten/mountain-house-zalm-en-aardappelen-in-dillesaus-2p

• Leuk 1

Deze post delen

Dus vanaf morgen kunnen we hier niet meer op?

Oeps, dat klinkt wel erg definitief! De PM functie blijft wel actief begrijp ik.

Deze post delen

Oeps, dat klinkt wel erg definitief! De PM functie blijft wel actief begrijp ik.

Vanaf morgen wordt dit topic gesloten, in "Oplossingen voor een betere wereld" kan nog tot volgende week gepost worden.

Deze post delen

.....kick die troll er gewoon af, het is 2 voor 12 en hij hangt mij al mijlen de keel uit. Dat zure geblaat, niks hebben we aan zijn/haar bijdragen gehad.

Ach, als het uit jouw mond komt vat ik het maar op als een compliment :)

Hoog tijd voor de onttroning van de zelf uitgeroepen trollenkoning.

Als dat eerder was gebeurd was het hier gezelliger geweest en waren er meer mensen gebleven.

Deze post delen

Ach, als het uit jouw mond komt vat ik het maar op als een compliment :)

Hoog tijd voor de onttroning van de zelf uitgeroepen trollenkoning.

Als dat eerder was gebeurd was het hier gezelliger geweest en waren er meer mensen gebleven.

omg, heeft 249 posts net een half jaar lid en heeft geen idee van de community achter dit forum. Het zijn meer dit soort berichten, dat zorgt voor wat er nu gebeurd.

Erg jammer dat iemand met een half jaar forumervaring zo vol oordelen zit. Enig idee hoe kwetsend dat kan zijn voor mensen die al jaren hun hart en ziel gestoken hebben in iets, om dan te horen dat ze het alleen "om het geld" zouden doen? En begrijp me niet verkeerd jij bent niet de enige, wil alleen zeggen dat je je naam eer aan doet. Bla, bla...

Deze post delen

omg, heeft 249 posts net een half jaar lid en heeft geen idee van de community achter dit forum. Het zijn meer dit soort berichten, dat zorgt voor wat er nu gebeurd.

Erg jammer dat iemand met een half jaar forumervaring zo vol oordelen zit. Enig idee hoe kwetsend dat kan zijn voor mensen die al jaren hun hart en ziel gestoken hebben in iets, om dan te horen dat ze het alleen "om het geld" zouden doen? En begrijp me niet verkeerd jij bent niet de enige, wil alleen zeggen dat je je naam eer aan doet. Bla, bla...

En jij weet dat mensen hier al afgebekt worden binnen 3 berichtjes door mensen die zelfverklaard heiligen zijn? Denk je dan werkelijk dat mensen het nog echt serieus nemen en niet lopen te prikken? Doe eens wat aan die zelfverklaarde ontastbare mafketels hier. Dan was het hier wél leuk geweest.

Deze post delen

*** Preppers.nl FORUM STOPT // een nieuw begin ***

ER staat duidelijk EEN NIEUW BEGIN ;) Dus wat en wie stopt :o Alles komt weer goed ,maar waarschijnlijk nog beter doordacht . En gewoon met nieuwe Admin's enne enne .

Ik twijfel er niet aan . Tot binnenkort :cool::o

Waar mensen zijn gaat altijd alles met up's en Down's . Er is nooit een Ying en Yang op zo'n groot en diep Forum . Hen die hiermee begonnen zijn hebben iets unieks klaar gekregen .

En wat ook de redenen mag zijn ik geloof niet dat alles om Geld draait wanneer je een Forum in de lucht gooit . Hen die dat geloven zijn nog kortzichtiger dan hun eigen kleine Teen ;);)

En voor wat betreft het iedereen naar de zin maken en ieders vriendje zijn PFFFFF dat bestaat niet . Mensen blijven mensen en we zijn zowat allemaal verschillend .

Daarom vormen we groepjes / groepen met gelijk denkenden . Stel je voor dat iedereen hier op dit forum hetzelfde dacht en voelde en hier naar handelde . Zo hecht dat het bijna 1 was ;)

IK droom maar verder tot ik wakker word en dan op mijn beeldscherm de boodschap zie verschijnen dat Preppers.nl weer gezond is verklaard en mag gaan werken .

• Leuk 1

Deze post delen

En jij weet dat mensen hier al afgebekt worden binnen 3 berichtjes door mensen die zelfverklaard heiligen zijn? Denk je dan werkelijk dat mensen het nog echt serieus nemen en niet lopen te prikken? Doe eens wat aan die zelfverklaarde ontastbare mafketels hier. Dan was het hier wél leuk geweest.

tja, zo kun je het ook uitleggen.

Maar als je het hier echt niet leuk vindt, zou ik er geen moeite mee hebben als je nu gewoon weggaat en wegblijft. Op dit soort onzin zitten we niet te wachten en al helemaal niet op dit moment!

Deze post delen

Mijn laatste post op het preppers forum.

ik wil alle forum leden bedanken voor de info die ze hier gedeeld hebben.

Ik wens jullie allemaal alle goeds voor de toekomst.

veel liefs, Charistyc.

Stay safe

• Leuk 1

Deze post delen

:) Zo op het laatst toch nog de negeer optie hanteren.

Is de enige manier om de laatste uurtjes nog leuk te houden.

Deze post delen

Wat heet .. negeer optie :)

. als je iets ( Laten we zeggen iemand ) geen aandacht geeft dat / die om aandacht vraagt dan stopt het vanzelf . Iedere reactie lokt weer een reactie uit SUCCES

Zodoende heeft @Marc67NL gelijk

Deze post delen

Ja dat weet ik en dat is:

1 geen excuus om zelf zo te doen

2 geen excuus om zo te oordelen over mensen die geenszins binnen deze stelling van jou

3 die zelfverklaarde ontastbare mafketels hier, waren hier al lang voor jouw bestaan en toen was het forum ook leuk :)

wie zonder zonde is, gooie de eerste steen!

Deze post delen

In dit draadje ben ik als mod en forumlid wel klaar met gebekvecht en de discussie van de laatste posts.

Een van de redenen dat het forum stopt is dat gebekvecht. Was het niet die maatschappelijke kwesties die hard tegen hard gingen zonder of soms met weinig respect naar elkaar en met net gekozen woorden, dan was het wel weer iets anders.

Een hoop mensen zoeken nu op andere manieren contact met als blijk dat de kern, van elkaar op prijs stellen, er wel is. Gebekvecht in de laatste dagen van het forum...nee. Klaar nu graag.

Beetje meer liefde en respect.

• Leuk 3

Deze post delen

Zo tegen de laatste uurtjes op dit forum wil ik iedereen bedanken voor de fantastische tijd hier. Ik ben hier gekomen toen ik nog maar weinig van preppen wist. Alles wat ik daarna van/door jullie geleerd heb, zal mij in de toekomst helpen om te overleven. Want ik ben ervan overtuigd dat die SHTF er ooit een keer zal komen.

Ik ga geen namen noemen omdat ik veel te bang ben dat ik iemand vergeet en die persoon daarmee te kort zou doen.

Ik wens hierbij iedereen alvast een fijne kerstdagen en een heel gezond en gelukkig 2016 en dat het maar een veilig jaar mag worden en wees aub komend jaar wat liever voor elkaar!

Groetjes,

Theo

• Leuk 1

Deze post delen

Hier is de cake, wie zet de koffie?

Dacht dat dit wel een luchtige manier was om waardig afscheid te nemen van het huidige forum.

Ben benieuwd waar het forum in zal incarneren.

Deze post delen

Jemig wat heb ik het er druk mee. ik kom er niet eens aan toe om Mr.G en Dr.P te danken voor bewezen diensten. Er is echt een klimaatsverandering gaande: het regent e-mailadresen, FB-accounds, en zelfs telefoonnummers. Ik weet inmiddels zeker dat de community op de één of andere manier het forum zal overleven, al zal de tijd dat moeten leren.

:p

Deze post delen

Nog even ter afronding een mooie en vertrouwen gevende boodschap

Wel helemaal afkijken en niet alleen luisteren ;):o

Deze post delen

Afscheid nemen,

Het is iets om te haten.

Afscheid nemen,

Iets bijzonders achterlaten.

Afscheid nemen,

Verzetten heeft geen zin.

Afscheid nemen,

Van je beste vriend, vriendin.

Afscheid nemen,

Een brok in je keel.

Afscheid nemen,

Opeens word het me allemaal eventjes te veel..........

Deze post delen

Iedereen bedankt voor de bijdragen en informatie. Ik heb heel erg veel geleerd en vele avonden aan het lezen geweest met af en toe een berichtje hier en daar. Heel jammer dat het op slot gaat, maar begrijpepijk. Als er nog intresse is kan ik een alterntief bieden voor een nieuw forum.

Deze post delen

Heel erg jammer dat het forum stopt, maar er ontstaat vast wel weer een nieuw forum, hopelijk net zo goed als dit.....

Mr Gold, Dr Prepper en alle mods bedankt voor jullie enorme inzet!

Met de huidige ontwikkelingen in de wereld, hebben we juist nu behoefte aan een goed forum, om goed te kunnen preppen voor SHTF.

Nogmaals iedereen bedankt voor de bijdragen!

Deze post delen

Alles is al gezegd,

Maar toch, Mijn diepe dank voor alle informatie en discussie´s!

Spijtig maar begrijpelijk dat het zo is gelopen,

Misschien, Tot ziens!

• Leuk 1

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...