Ga naar inhoud
GENEGEERD

She be coming down the mountain,


Mrsjones

Aanbevolen berichten

Je krijg eerder mijn preps dan de kids. Nu zijn ze bij ons en voorgoed.

En ze hebben nu ook schoenen, heel veel schoenen. Blijkbaar heb ik kenbaar gemaakt hoe lastig het was voor hun zonder schoenen. Nou ik heb meer dan 50 paren schoenen binnen. Het was voor hun op het post kantoor.6 gehouden, rest gegeven. Het zijn geen duizenpoot.

 

En zo hoort het ook! je hebt ze eenmaal in je hart gesloten...geniet van die kleintjes!

met drie mama's zullen de kids vast helemaal in de wolken zijn;)

 

nou, 50 paar hebben ze niet nodig! mooi dat je er andere kinderen blij mee hebt kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Van zulke mensen als jou / jullie mocht van mij de hele wereld mee bevolkt zijn .

Dit is niet gebaseerd op alleen maar weer deze mooie gebeurtenis waarover dit Topic gaat .

 

Moge er nog vele goede dingen , gebeurtenissen , karma enz volgen :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones

 

Op jullie overwinning. En op jullie toekomst.

 

Gefeliciteerd ook met jullie gezinsuitbreiding.

Wat een machtig mooi intens verhaal! Die twee zullen heel wat meegemaakt hebben.

Maar ik ben ervan overtuigd dat ze nergens beter terecht hadden kunnen komen.

 

Ik wacht met spanning af op meer van je verhalen over de afgelopen periode.

:) Na jullie welverdiende vakantie uiteraard.

 

Geniet ervan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, jongens, ik had gister z'on kater.bijna geen alcohol gedronk voor 3 manden en dan een avond coktail. Wij hebben van allerlei mensen drankjes gekregen.

Ik heb wel gelijk een enorme bestelling aan nieuwe medicatie en noodverband er gedaan. Als ik na de usa ga over 2 week gaan weer een hele lading in een container. Vrienden blijken dozen met speelgoed,kinderkleding,boekjes ect te hebben gestuur. Er was een enorme hoeveelheid spullen voor ons bij het postkantoor.

Van de B B B, zijn vooral de bandaid gebruik, hoeweel de beans ook flink aangevuld moeten worden. Heel veel van onze oogst is verloren gegaan, je kun geen plantage runnen zonder landbouwarbeiter. Als wij terug komen in january gaan wij alles weer opstaarten.deel van de grond afbranden,opnieuw inzaaien. De siderij opknapen en weer opstaarten.

De autos hadden wat problem,na zo lang stil staan, ge jumpstraat met de tractor was echt lastig. Volgende week kom een monteur de boel bekijken.wij hebben nu maar een auto die het doe. Mijn oudste is 18 geworden boven op een berg,zonder feest, ze ga overal logeren de komende 2 week.

 

Mandag worden de lichamen die wij begraven hebben opgegraag en na een kerkhoof gebracht. De familie in de auto is bekend, ik heb met hun familie gesproken,gelogen dat ze niet hebben geleden,nou ze zijn gestikt in modder...dat is geen fijne dood.

Voor de oudere dame die bij de jongens was,kom er een graf bij ons,er is een klein kerkhoof op onze terrein, segregated ook nog.er is daar niemand begraaf in 50 jaren,maar ik heb een euwig recht om te begraven op mijn terrein. Wij ga als wij in new orleans zijn dna test doen van de jongens,en ook van de vrouw. Wij hopen op die manier meer te leren over hun achtergrond.er heeft in locale kranten en ook op de radio vertel over jules en jim ,geen enkelen reacties. Er mis nog best veel mensen op het eiland,lang niet alle lichamen zijn gevonden.

Het is tijd voor afronden en R&R.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...