Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Järv

De kerstman is vroeg dit jaar ..... Skrama Bushknife

Recommended Posts

Hej,

Vandaag pakketje ontvangen vanuit Suomi .... Kerstmanland :D

skrama.jpg.fdd9e2dac47d21ddd5071cdc03b6c3b2.jpg

Een van de vele vele redenen dat ik 'm gewoon wilde hebben :

Oh.... en voor wie niet kan inschatten wat de maat is ... hier istie samen met m'n Becker BK7 :D

skrama-BK7.jpg.c9059ed9196739456d75bd6965473a18.jpg

..... als ik niet meer reageer .... dan ben ik buiten aan het spelen :D :D

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bytheway .... die Skrama is zo uitgebalanceerd dat als je 'm kort op het mes vast houd hij bijna niets weegt en je er fijn werk mee kan doen ... echt grappig :)

Deze post delen

Bytheway .... die Skrama is zo uitgebalanceerd dat als je 'm kort op het mes vast houd hij bijna niets weegt en je er fijn werk mee kan doen ... echt grappig :)

Een zeer nuttige aanwinst :o Dat uitgebalanceerd zijn is ook heel belangrijk . Velen vergeten dat :(

Succes met de volgende verleiding in messenland;)

Deze post delen

Vandaag samen met m'n zoon die Skrama even lekker uitgeprobeerd.

Eerst feathersticks gemaakt en toen stammetjes geklieft ...gedeeld battoneren, ik hield het mes vast en m'n zoontje ramde er met een stok op.

Onze kleren ruiken weer naar fikkie en de marshmallows waren lekker.

Topmes :)

en erna nog steeds scherp genoeg om wat nagelriempjes weg te snijden.

Mooi ... deze gaat dus in m'n rugstas en de BeckerBK7 gaat naar de KBK (KofferBakKit)

......en nou kwam ik laatst op een zweedse site nog een leuke....... Nâh, eerst hier maar ff van genieten :D :D :D

• Leuk 1

Deze post delen

Alleen maar goeie reviews op Youtube m.b.t. dit apparaat zeg (even hun wepseit bezocht), Puukko ziet er ook heel goed uit, allebei bad to the bone en zeer uitnodigend tot buitenspelen na komeetinslagen en andere mensonvriendelijke gebeurtenissen, enige wat er aan ontbreekt is de tekst "ook geschikt voor al uw feesten en besnijdenissen".:D

Lijkt het me ruimschoots waard om het geld aan uit te geven trouwens ( Skrama en Puukko, de prijzen vallen me ook alleszins mee.

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...