Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Filmpje] Inhoud Berghaus Vulcan + ervaringen BivvyBag


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hoi allemaal,

 

Deze week gebruik gemaakt van een heerlijk zonnige dag om er eens op uit te trekken in het bos. Mijn rugtas volgeladen, en op weg!

Natuurlijk heb ik deze ervaring van begin tot eind gefilmd voor jullie.

 

 

Prachtige Review en je hebt tenminste de tijd genomen . Zo mogen er meer . Praten moet je kunnen :o:cool:

De Vulcan is en blijft een goede tas . En wanneer je het geld er voor hebt " Koop een Nieuwe " .

Vergeet vooral niet een paar verschillende Regenhoesjes ( Een in Camo en 1 Groene / grijze / Olive of of kleur ) . Ze zijn dus zeer zeker niet waterdicht ( Vooral op de naden niet ) .

BiviBag met opening naar achteren is helaas niet mijn ding :( We hebben er twee met opening ook naar Voren ( Dubbel Boogs ) , maar ook deze gebruik ik pas wanneer het echt niet anders kan .

Geef mij maar een Tent , Tarp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit dan jouw BOB? of meer een dagjestas? in ieder geval leuk filmpje:)

 

btw wat je hebt is een messtin, een tin can is eigenlijk vaak de blikjes waar conserven in zitten;)

Mja. Dat zijn dus van die versprekingen die je achteraf niet meer kunt verbeteren. Ik weet het. Net als dat fukking pluisje wat aan mijn kaak hangt.

Die parijsse jachtschotel heb ik bij een armydump gekocht. Die had er toen drie liggen. Gelijk meegenomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja. Dat zijn dus van die versprekingen die je achteraf niet meer kunt verbeteren. Ik weet het. Net als dat fukking pluisje wat aan mijn kaak hangt.

Die parijsse jachtschotel heb ik bij een armydump gekocht. Die had er toen drie liggen. Gelijk meegenomen :)

Haha kan iedereen gebeuren toch?

 

Heeft iedereen in jouw gezin trouwens een bob?

 

Zou ik hier nog wel eens willen regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucifers, meerdere zakmessen, tie-rips enz. En je (reserve) broek is jeans... zou ik nooit dragen in het bos.

Wel grappig dat je je handen gebruikt om stokjes de grond in te duwen, terwijl je stevige schoenen draagt :)

 

Maar echt heel tof gemaakt, mijn opmerkingen doen daar NIETS aan af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...