Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eten ...........Gratis


Gast jolanda

Aanbevolen berichten

De gemiddeld Supermarkt gooit voor 500 tot /met 1000 euro in vuilnisbak per week

 

Gisteren gewoon gevraagd voer voor beesten en walla DSC02343.jpg.488ee6da7f110182720acb7ae45eab6b.jpg

 

Dit brood is 1 @ 2 dagen oud ...............en nou ga ik het gewoon ook om fruit en groente vragen :rolleyes:

 

Groet Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Tja heb vroeger zelf in een supermarkt gewerkt, het is te triest voor woorden. Dat weggegooide eten kunnen ze beter aan een voedselbank, Rode kruis, daklozen-opvang, dierenasiel of dierenboerderij etc. doneren. Het eten is immers bijna altijd nog wel goed maar wordt alleen weggedaan vanwege de THT datum op de verpakking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Consumptie maatschappij....liever verkopen ze iets. Afgelopen week bij de grof vuil een oud kleed weggebracht, zag ik mooie planken. Die mocht ik niet meenemen...regels...dus ik in discussie, dat het te zot was om nieuwe planken te gaan kopen, moeten weer bomen omgezaagd etc. De jongeman vertelde mij toen, dat iedereen was lunchen en hij moest even ergens anders zijn...kijk, dat was weer aardig. Maar wel ridicuul dat het feitelijk niet mocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...