Ga naar inhoud
GENEGEERD

wetenschapsprogramma RTL 5


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik ben redacteur bij Stepping Stone en op dit moment zijn wij in samenwerking met RTL 5 bezig met een nieuw dagelijks wetenschapsprogramma. Het kan het best worden vergeleken met de Quest maar dan op tv.

 

Wij willen graag een informatief item maken over preppers. Daarvoor ben ik op zoek naar preppers die mij telefonisch meer kunnen vertellen over preppen en mij dus kunnen helpen met de research binnen dit onderwerp. Geïnteresseerden kunnen mailen naar kars@steppingstone.nl

 

Met vriendelijke groet,

 

Kars

Redacteur Stepping Stone

 

[MOD] Bericht was 2 keer gestart in 2 verschillende subforums, deze verplaatst naar Preppers in de Media MOD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hoe willen jullie preppen in het licht brengen?

Als ik de oproep goed lees, dan gaat het om een nieuw TV programma dat op een populair wetenschappelijke

manier bepaalde onderwerpen wil gaan belichten, die voor veel mensen nog (redelijk) onbekend zijn.

 

En als het goed gebeurt, dan is dat zonder reden of visie, slechts objectief en informatief.

Het is dus zaak dat TS goed geïnformeerd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de oproep goed lees, dan gaat het om een nieuw TV programma dat op een populair wetenschappelijke

manier bepaalde onderwerpen wil gaan belichten, die voor veel mensen nog (redelijk) onbekend zijn.

 

En als het goed gebeurt, dan is dat zonder reden of visie, slechts objectief en informatief.

Het is dus zaak dat TS goed geïnformeerd wordt.

 

Zoals je zelf eigenlijk al aangeeft zeg dat bar weinig. Ze kunnen dit doen vanwege de aanslag op Parijs en het dus erg op zelfverdediging etc focussen ipv de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...