Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Franklin123

Hannover

Recommended Posts

Weet niet of dit hier thuis hoort, maar post het toch maar..

"De oefenwedstrijd tussen Duitsland en Nederland is afgelast. Op last van de politie kan het duel niet doorgaan. Het stadion in Hannover wordt op dit moment ontruimd.

(later meer)"

http://nos.nl/artikel/2069741-oefenduel-duitsland-nederland-afgelast.html

Bron: nos.nl

Mod dit bericht ook even hier geplaatst zodat het makkelijker terug te vinden is mod

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

vond nog geen topicje hierover.. maar er lijkt toch wel wat aan de hand daar..

http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aanslagen-Parijs/article/detail/2526638/2015/11/17/LIVE-Oefenduel-Duitsland---Nederland-afgelast---Een-arrestatie-na-nieuwe-inval-in-Molenbeek.dhtml

Er is een "concrete aanwijzing geweest dat iemand in het stadion een explosief tot ontploffing wilde brengen", zo heeft Volker Kluwe, de chef van de politie van Hannover, vanavond verklaard tegenover het Duitse persbureau DPA.

later meer.

• Leuk 1

Deze post delen

Zal nu bevestigd zijn. Net op de Duitse televisie vroegen ze zich hardop af of ze deze wedstrijd niet op voorhand niet hadden moeten laten doorgaan. Lastige vraag. Goede zaak dat ze het hebben onderschept aan de andere kant vraag ik me af hoe dit kan zo snel na afgelopen vrijdag. Iedereen is toch in opperste staat van paraatheid :/ Maar dan was deze aanslag ook al op een eerder moment goed voorbereid

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Deze post delen

Een uur voor de aftrap van de oefeninterland tussen Duitsland en Nederland heeft een belissende aanwijzing voor gevaar de politie in Hannover bereikt. Daarop is beslist om de voetbaltempel onmiddelijk te evacueren.

Een persoon is in de buurt van het stadion langdurig onder schot gehouden. Fotografen hebben dat vastgelegd.

zelfde bron als eerder. (slechte html copypasta hoort bij bron :))

https://t.co/CMROCwzAp9

Deze post delen

Wie zou zoiets melden bij de politie dat er een bom ligt als dat daadwerkelijk het geval is? Dat treft toch geen doel?

Deze post delen

Wie zou zoiets melden bij de politie dat er een bom ligt als dat daadwerkelijk het geval is? Dat treft toch geen doel?

treft net wel een doel.

bom gemeld; drama vermeden.

Prima doel, toch?

--

Intussen ook station en 2e stadion ontruimd..

Deze post delen

Op de persconferentie is gezegd dat er (nog) geen explosieven gevonden zijn.

Deze post delen

treft net wel een doel.

bom gemeld; drama vermeden.

Prima doel, toch?

--

Intussen ook station en 2e stadion ontruimd..

Ja nee begrijp me ook niet verkeerd. Helemaal top dat het is vermeden. Gelukkig!

Ik vroeg me alleen af wie zoiets weet en meld aan de politie.

Deze post delen

Op de persconferentie is gezegd dat er (nog) geen explosieven gevonden zijn.

en ook niemand gearresteerd...

Best goed nieuws, niet?

niet ideaal natuurlijk gezien de (blijkbaar) onnodige paniek, maar liever dit dan te laat reageren.

Deze post delen

net een reactie over hanover achtergelaten op het topic frankrijk...oops.

Heeft de IS nu gewonnen? want iedereen is bang en dat was volgens mij precies de bedoeling...

bang, of bezorgd?

Deze post delen

Laatste berichten zijn dat er geen explosieven zijn gevonden en niemand is gearresteerd (NOS) De tip zou van de Franse veiligheidsdienst komen. Dat is dus een antwoord op mijn vraag en dat verklaart het ook voor mij

Deze post delen

bang, of bezorgd?

sowieso beide....maar als je die beelden ziet van de paniek op Place de la République, dan zie ik ook zeker angst.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...