Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Raycoupe

Veranderingen Moderator Team

Recommended Posts

Met veel plezier kondigen we de komst van twee nieuwe moderators aan. @AWOL en @Vempain nemen de handschoen op en hebben sinds vandaag de benodigde rechten gekregen. Beiden zijn al jaren een stabiele factor op dit forum en kennen het klappen van de zweep.

Geef ze een warm welkom! :)

Helaas gaat er ook iemand ons team verlaten, na een jaar lang zich ingezet te hebben voor het forum geeft @Changing the mindset aan dat hij het erg druk heeft en niet alle moderator taken hem liggen.

We willen hem bedanken voor zijn inzet en wie weet in de toekomst. :)

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Geef ze een warm welkom! :)

Is dit warm genoeg?

welcome_to_hell-1448895.jpg

Gefelicondoleerd met jullie nieuwe taak als moderators @Vempain en @AWOL, heb er alle vertrouwen in dat dat jullie wel gaat lukken.

@Changing the mindset thanx voor je inzet, en welkom terug bij het gewone gepeupel op dit forum :o

• Leuk 1

Deze post delen

;) @AWOL en @Vempain hartelijk welkom in het Mod team! Jullie zijn stevige preppers en kennen dit forum erg goed. Ik ben blij met jullie te mogen samenwerken :D

@Changing the mindset geef ik een diepe buiging uit dankbaarheid! :) Zijn keuze respecteer ik, en begrijp zijn overweging te stoppen. Dankjewel voor de samenwerking!

Deze post delen

@Changing the mindset heel erg jammer dat je met het moderator zijn stopt en we gaan je zeker allemaal missen :o

Gelukkig blijf je wel gewoon gezellig op het forum en zal er waarschijnlijk niet eens zoveel voor je veranderen, geniet ervan want dat heb je na dat heftige jaar zeker verdient! M'n petje af en een diepe buiging voor de dingen die je voor het forum al gedaan hebt.:)

En @AWOL gefeliciteerd met de betrekking tot moderator en kijk er naar uit om samen met je te werken ;)

• Leuk 1

Deze post delen

@Changing the mindset heel erg jammer dat je met het moderator zijn stopt en ze gaan je zeker missen :o

Gelukkig blijf je wel gewoon gezellig op het forum en zal er waarschijnlijk niet eens zoveel voor je veranderen, geniet ervan! :)

En @AWOL gefeliciteerd met de betrekking tot moderator en kijk er naar uit om samen met je te werken ;)

Haha, idem Vempain!

En @Changing the mindset bedankt voor je inzet. Hoop dat ik het minstens zo lang volhoud :) Ik ga in ieder geval mijn best doen!

Deze post delen

Whoaaa, 9 mentions van mijn naampje:o

Bedankt allemaal:). Ik hoop dat ik een mooie aanwinst mocht zijn als moderator. Het doet een beetje zeer om een stap terug te nemen, maar gevoelsmatig kon ik niet anders. Soms wil je teveel he.;)

Ik geloof vast en zeker dat er met de nieuw aangestelde mods @AWOL & @Vempain een stukje puik werk geleverd gaat worden.:cool:

@Loreen, Gepeupel zijn we allemaal.;). Hoe we peupelen vullen we zelf in.:p

Inderdaad @JamHard, die tijd kan ik gebruiken:). Wat wil je ook met een waterput zonder grondwaterpeil;).

Diepe buiging terug naar de andere mods voor het staan voor de goede zaak. Een hoop mogen leren op leiderschapsniveau, besturing en onderhoud. Geloof me, geen makkelijke taak. Ik zou haast de overheid begrijpen;).

Ik heb gedaan wat ik juist achtte voor het welzijn van ons allen:)

Catch you all later

Changing the Mindset

• Leuk 4

Deze post delen

Whoaaa, 9 mentions van mijn naampje:o

Bedankt allemaal:). Ik hoop dat ik een mooie aanwinst mocht zijn als moderator. Het doet een beetje zeer om een stap terug te nemen, maar gevoelsmatig kon ik niet anders. Soms wil je teveel he.;)

Ik geloof vast en zeker dat er met de nieuw aangestelde mods @AWOL & @Vempain een stukje puik werk geleverd gaat worden.:cool:

@Loreen, Gepeupel zijn we allemaal.;). Hoe we peupelen vullen we zelf in.:p

Inderdaad @JamHard, die tijd kan ik gebruiken:). Wat wil je ook met een waterput zonder grondwaterpeil;).

Diepe buiging terug naar de andere mods voor het staan voor de goede zaak. Een hoop mogen leren op leiderschapsniveau, besturing en onderhoud. Geloof me, geen makkelijke taak. Ik zou haast de overheid begrijpen;).

Ik heb gedaan wat ik juist achtte voor het welzijn van ons allen:)

Catch you all later

Changing the Mindset

Ook wel goed om te weten dat ze twee mensen nodig hebben om jou te vervangen....

• Leuk 1

Deze post delen

Gast ancestral-viking

ik had verwacht dat de grote wijze almachtige wel Moder eter zou worden

enfin gefeliciteerd ermee....saampjes

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...