Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

Fakkelbrand Shell Moerdijk

Recommended Posts

Voor live beeld: http://www.bndestem.nl/extra/webcam

live verslag via Omroep Brabant:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/2394281093/Fakkelbrand+bij+Shell+Moerdijk,+hulpdiensten+opgeroepen.aspx

De brand is in de wijde omgeving te zien. Bij Shell is men bezig met affakkelen, maar daarbij is kennelijk iets misgegaan. Op sociale media zijn honderden berichten te lezen van inwoners van het gebied die een grote oranje gloed zien en een explosie gehoord hebben. Wat er daadwerkelijk aan de hand is, is nog onbekend.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Zou dat de zware dreun zijn die ik ongeveer een half uur geleden heb gehoord? Ik zit omgeving hoofddorp.

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

Deze post delen

Dat is al de zoveelste keer dat daar met het productie proses iets misgaat. De vorige keer in september vorig jaar zijn ze 2 maanden dag en nacht bezig geweest met affakkelen (vanuit m'n werk heb ik het uitzicht op de Shell moerdijk) omdat ze in plaats van water narriumhydroxide in de stoominstalatie hadden gebruikt en nu omdat het geroest is moet deze installatie opnieuw gebouwd worden.

Ben benieuwd wat er gisteren mis is gegaan maar als het binnen een nacht klaar is met affakkelen dan zal het een heel stuk minder zijn als de vorige keer (hoewel dat natuurlijk niet goed te praten is)

EDIT: Het affakkelen is nog steeds in volle gang en zal waarschijnlijk ook nog wel vandaag blijven doorgaan

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...