Ga naar inhoud
GENEGEERD

rantsoenen leger


cerdo

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb een tijd geleden rantsoenen van het leger geprobeerd. Ik vind ze eerlijk gezegd niet goed...Daar win je volgens mij geen oorlog mee. Het lunch pakket is gevuld met troep. Meer snoep dan echt eten. Ik ga helemaal voor blik. Gewoon supermarkt spul. Stukken goedkoper en voedzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames/heren daarom heet het ook NOODRANTSOEN

spul is niet gemaakt om gezellig op zaterdagavond met zn 2tjes met een kaarsje te dineren

spul is voor als je tig uur in de shit gebanjerd hebt

dan smaakt het lekkerder als wat je zondags bij mamma krijgt;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames/heren daarom heet het ook NOODRANTSOEN

spul is niet gemaakt om gezellig op zaterdagavond met zn 2tjes met een kaarsje te dineren

spul is voor als je tig uur in de shit gebanjerd hebt

dan smaakt het lekkerder als wat je zondags bij mamma krijgt;)

 

Mijn punt Partizan is dan de huidige noodrantsoenen in mijn ogen niet deugen als noodrantsoen.

Vroeger zat er ook wel wat aan candybar in maar niet zoveel. Daarbij klaagde daar ook al iedereen steen en been over.

Als je tig uur gebanjerd hebt ben je ook niet blij met de huidige rantsoenen.

Tenminste dat is mijn bescheiden mening.

k-ration.jpg.f19fdb1436073594e0126cc868883bfe.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind €100 voor zo'n case ook erg veel. Dat is dan 1 week eten voor 1 persoon. Nou ja, wat een geld! Zoals in dit draadje al opgemerkt: dat kan veel goedkoper met blikken en pakken en potten uit de supermarkt.

 

Heeft iemand ervaring met de Hartkeks van Bever? Verpakt in aluminiumfolie, 125 gram per pakje en vijf jaar houdbaar. Zo uit mijn hoofd koop je 100 pakjes voor €70,-.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...