Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gezocht] Tactical bag


3008Burg

Aanbevolen berichten

Dat is altijd goed natuurlijk :D lekker met de maten aankloten , beetje sparren over zaken en een potje bier erbij .

 

Nou idd. Ik geniet ook altijd enorm van die avonden en/of dagen. Lekker ouwehoeren, dingen testen en uitzoeken. Goed bezig zijn met de voorbereidingen, maar na afloop zeggen: "Zo, dat was weer gezellig!"

Nuttig plezier hebben zullen we maar zeggen.

 

Ik heb zelf een OD 3day pack. Bevalt goed. Maar mijn saracen vond ik toch prettiger dragen. Dus zit nu te twijfelen om toch weer mijn saracen als bob te gaan inrichten en dan een neutrale regenhoes erover te doen ivm de camo.

 

Zit alleen met de indeling. Een saracen wordt al snel een stortbak. Dus waarschijnlijk met wat losse tasjes of zo, diverse kits te maken die makkelijk uit de saracen te pakken zijn als je wat moet hebben. Iemand hier al gestoeid of ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb het geprobeerd met de Sting, de Saracen en de berghaus vulcan en .. De large Alice pack. De berghaus vind ik erg fijn. Zit tussen de Saracen en de Sting in qua grootte. En tussen de Alice en saracen in qua kwaliteit. Alice pack gaat nooit af.. De lowealpine tassen vind ik nogal snel slijten vergeleken met de berghaus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

attachment.php?attachmentid=21541&stc=1

 

deze was zwart is nu fallschirmjager en light forrest green

 

Ah, dank je voor de foto.

Hihi, gemorst op de tafel dus die ook maar meegespoten? En toen het deurslot ook maar meegenomen. ;)

 

Zelf zou ik meer voor een donkerder kleur groen gaan voor m'n Saracen. Zag tijdje terug dat @JamHard er eentje in olive green had gescoord en dat vind ik toch wel een heel stuk neutraler dan zo'n camo print die ik heb.

 

Benieuwd hoe die verf houdt op termijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...