Ga naar inhoud
GENEGEERD

Als de vos de passie gaat preken, boer let op je kippen!


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Gisteren kwam ik op populaire website boinnk.nl dit stuk tegen over "goed houdbare voedselvoorraad" waarbij ze informatie van preppers.nl hebben gevonden.

 

Leuk om de 34 reacties te lezen die onder dit stuk staan van voornamelijk "non preppers" maar ongetwijfeld wel potentiële preppers.

 

 

Goed houdbare voedselvoorraad

 

 

Zelfs de overheid adviseert het ons: zorg dat je houdbaar voedsel hebt. Investeer in een voorraad met eten en drinken waar je minstens een maand mee vooruit kan. Enkele suggesties:

 

Lees verder op: http://boinnk.nl/blog/39143/als-de-vos-de-passie-gaat-preken-boer-let-op-je-kippen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
"populaire website"???? Bij wie?

 

Een website die "Times New Roman 12 pt" gebruikt als lettertype kan ik niet echt van deze tijd noemen, en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud...

 

Welke inhoudt ?

 

Groet Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...