Ga naar inhoud
GENEGEERD

Giradora - wassen zonder stroom


Gast jolanda

Aanbevolen berichten

Kennen jullie deze wasmachine al ? :D

 

even kijken of hij hier ook te koop is

Groet Jolanda

 

Giradora wordt simpelweg aangedreven door een voetpedaal. De wasmachine is een uitkomst voor armere delen van de bevolking in onderontwikkelde landen, want de Giradora kost slechts 40 dollar: ruim 32 euro.

 

In onderstaand filmpje kun je zien hoe het werkt.

 

http://www.ziezozon.com/zo-handig/wassen-zonder-stroom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ik zat te denken als de shtf raakt kan je ook een speciekuip pakken en de trommel van je wasmachine gebruiken hendel eraan maken en je hebt hetzelfde effect of je koopt een grote sla-centrifuge bij de sligro of makro en je hebt ongeveer hetzelfde als de giradora. (het zijn maar ideetjes maar nog niet uitgewerkt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Ik heb een campingwasmachine. Het werkt wel op elektriciteit maar zal minder verbruiken dan een grote wasmachine.

Ik zoek enkel nog zonnepanelen om kleine elektronica te laten werken tijdens shtf. Zoals deze wasmachine. Het is wel luxe maar je weet maar nooit.

1200696?bl-slideshow-image

Link naar reactie
Delen op andere sites

De giradora is al eerder op het forum genoemd. Sinds een half jaar volg ik nu de ontwikkelaars. Inderdaad, om hem zo snel mogelijk te kunnen kopen. Dit zit er echter voorlopig niet aan te komen. Nederland is zeker niet het eerste gebied waar hij te koop zal worden aangeboden. Ik denk dat we blij mogen zijn als we eind 2014 in NL een Giradora kunnen kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...