Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gezocht: prepper die het leuk vindt om e.e.a. te vertellen voor TV-programma


InsideGamer

Aanbevolen berichten

@InsideGamer Zou het programma wat hebben aan een oud dametje wat besjes en kruidjes verzamelt in het bos en heur eigen soepjes weckt en jam maakt?

Of hebben de programmamakers toch een bepaald stereotype in gedachten. Ik vrees het laatste...en juist dát beeld van preppers klopt niet. Het zou de programmamakers sieren als ze dat beeld bijstellen.

 

De collega's van de radio hadden onlangs een prepper in de studio. Daar werd een goed beeld neergezet. Kijk even.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8edrUlWwLSw

 

Dit is er wel eentje van hier, want hij noemt preppers.nl en ook prepshop.nl

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Als jij bloot op TV gaat, doneer ik die vijf euro, tientje zelfs! ;)

 

Doe ik mee. Tien euro er bij !!!!

 

Mee eens, KS op de tv en ook ik doneer gelijk 10 euro in de pot :)

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

 

10 euro in de pot als @Keyser Suze op TV gaat (in een kwalitatief interview ofzo van zeg minstens 15 minuten)

 

Ik bied €100 als @Keyser Suze niet bloot op TV verschijnt. :eek:

 

Das al 135 euro. Ik wacht nog even, kijken of de teller oploopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, je kan wel wachten, maar de shoot is morgen en ik krijg inmiddels geen antwoord op mijn vraag hoe laat, ze zullen wel iemand hebben...

 

Jij kost dus 135 euro, ik wist dat je goedkoop was maar....;)

 

Hier is een deal van te maken. Het geld gaat in de Prepshop en dan mag ik voor 100 euro wat uitzoeken....idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nee dan maken wij er winst op... Dat doen we niet dus! Je moet op tv omdat je minder schapen wilt hoeden na de SHTF, moet om je messen festisch te bevredigen haha

 

Nou, veertig euro zelfs voor een nudistische uitzending of honderd euro als je helemaal niets doet.

'k Zou voor die laatste optie gaan. :p

 

Inderdaad Ray......

 

En welk programma is het eigenlijk? Zonder functioneel bloot kennelijk. Jammer hoor, ik heb een erg fijn ' water filter '.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@InsideGamer wanneer vind de uitzending plaats?

Deze is blijkbaar afgelopen maandag geweest :p:rolleyes:

Wel vind ik het persoonlijk heel een hele korte deadline.:eek: Het bericht wordt op donderdag geplaatst, je dus eigenlijk op vrijdag al een keus gemaakt moet hebben en vervolgens ook dezelfde dag snel moet reageren om het maandag overdag opgenomen te krijgen.:confused: Zelfs wanneer je op je werk een vrije dag wilt moet je dat eerder als 2 (werk)dagen van tevoren doen;)

 

(bericht van InsideGamer op 31-10-2015)

Veras is niet betrokken bij dit item van Inside Gamer, hij staat hier los van. Waarom het item vorig seizoen niet is gedraaid weet ik niet! Voor maandag zijn we in ieder geval op zoek naar iemand die het leuk vindt om te vertellen over preppen, waar hij/zij zich mee bezig houdt en wat hem/haar drijft. Wat er precies besproken gaat worden zal uiteraard in overleg gaan, evenals hoe de prepper geportretteerd wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is blijkbaar afgelopen maandag geweest :p:rolleyes:

Wel vind ik het persoonlijk heel een hele korte deadline.:eek: Het bericht wordt op donderdag geplaatst, je dus eigenlijk op vrijdag al een keus gemaakt moet hebben en vervolgens ook dezelfde dag snel moet reageren om het maandag overdag opgenomen te krijgen.:confused: Zelfs wanneer je op je werk een vrije dag wilt moet je dat eerder als 2 (werk)dagen van tevoren doen;)

 

(bericht van InsideGamer op 31-10-2015)

 

Thanks @Vempain ;)

 

Iemand de aflevering gezien? Of beschikbaaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...